Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Madame Sandy igår som jeg gør et par gange om året, når jeg kommer forbi Odense, og som altid er det fantastisk indlevelse fra hendes side, men jeg vil ikke komme nærmere ind selve akten, men kørte hjem et par ømme brystvorte og et par stribede Baller, og glæder mig allerede til næste  gang, for at prøve mere af alt det udstyr der i huset 

Www.Villabella.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinshenrrik skrev, den 21.9.2024 at 16:05:

Besøgte Madame Sandy igår som jeg gør et par gange om året, når jeg kommer forbi Odense, og som altid er det fantastisk indlevelse fra hendes side, men jeg vil ikke komme nærmere ind selve akten, men kørte hjem et par ømme brystvorte og et par stribede Baller, og glæder mig allerede til næste  gang, for at prøve mere af alt det udstyr der i huset 

Www.Villabella.dk 

Du vil ikke komme nærmere ind på akten. Jamen hvorfor skriver du så? Det, du skriver her, kan enhver med bare en smule indsigt i BDSM jo selv regne ud, så det er fuldstændig ligegyldigt/overflødigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, den 16.10.2024 at 19:37:

Du vil ikke komme nærmere ind på akten. Jamen hvorfor skriver du så? Det, du skriver her, kan enhver med bare en smule indsigt i BDSM jo selv regne ud, så det er fuldstændig ligegyldigt/overflødigt.

Hvis du vil læse om seksuelle akter i detaljer, er De Grå Sider måske mere stedet for dig, fremfor et forum der er beregnet til anmeldelser.

G6N.DK kan også anbefales. Der har du masser af læsestof at gå i krig med 

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 20 timer siden:

Hvis du vil læse om seksuelle akter i detaljer, er De Grå Sider måske mere stedet for dig, fremfor et forum der er beregnet til anmeldelser.

G6N.DK kan også anbefales. Der har du masser af læsestof at gå i krig med 

Tror du ikke, at du har misforstået denne sides koncept ?

Redigeret af Pite
Ændre formulering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som skrevet kombinere Sandy gladelig sex og BDSM og man skal huske på Sandy er fynbo, så når hun siger "skal du havde den i møllen" betyder det om man skal kneppes i røven ;) Eller "skal du havde varmet møllen" betyder det smæk på ballerne.

Har besøgt Sandy meget før i tiden, med stor glæde. Men for 8-10 år siden flyttede en af mine tidliger kollegaer ind i en lejlighed skråt overfor Villa Bella og han var ikke særligt diskret når han ved pensionistsammenkomster berettede om hvem han havde set gå ind overfor. Så det er kun blevet til få besøg, når jeg viste han var på ferie. 

Hørte for ikke så lang tid siden, at han var flyttet i en "et værelses med låg" så nu er der fri bane igen, dog ikke så tit jeg er i Odense længer. men det skal nok lykkes en dags tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 11 timer siden:

Tror du ikke, at du har misforstået denne sides koncept ?

Muligvis.... Efter min opfattelse må det være op til den enkelte hvor meget vedkommende vil gå i detaljer med oplevelsen. Det vigtigste er vel, at man for formidlet om hvorvidt det var en god eller mindre god oplevelse og hvorfor.

Hvis ikke anmeldelsen er fyldestgørende, må det vel være admin der gør opmærksom på det. Eller....?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...