Hop til indhold
Titommeren

Sexy and hot girl Ruby. Frederikshavn.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/285732 SMS på engelsk frem og tilbage og vi aftalte golden shower og 69 for en tusse i en halv time, sex ikke nødvendigt. Lidt bøvl med at finde den rigtige indgang på Råsigvej, men det lykkedes og jeg blev modtaget af en 45-50 årig colombianer, der absolut ikke har noget med billederne at gøre. Hun var hverken sexy eller hot. Så skulle jeg egentlig skride igen, men det var den bette ikke med på. Pengene skiftede hænder og vi aftalte igen, hvad der skulle ske. Ind på toilettet, hvor jeg modtog en ok golden shower. Tilbage til sengen efter et bad, hvor jeg så frem til en saftig 69er uden gummi. Så begyndte hun at tage gummi frem og jeg sagde at det var superfransk vi havde aftalt. Så kostede det pludselig ekstra. Så det endte med, at jeg fik spillet pik af og kom ikke i nærheden af en 69er. Under “afspilningen” stppede hun midt i det hele og sagde, jeg kunne betale ekstra med Revolut. Elendig service og ude af døren efter godt 15 minutter. Hun kan absolut ikke anbefales og det var hende, jeg havde skrevet med. Samtidig aftalte vi det også da vi afregnede. Svindel og humbug. Træt af den slags GPere… Hun sagde hun skulle til Esbjerg. Jeg kommer ikke til at savne hende… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungkniv skrev, den 22.9.2024 at 20:48:

Den annonce lugter altså også langt væk.. 

Det har du ret i Ungkniv. Men sommetider kigger ham den bette op på mig med hovedet på skrå og jeg hopper med på den. Men 9,5 ud af 10 tilfælde er det penge ud af vinduet…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...