Hop til indhold
cowgirl.90

Oplevelser i Aalborg?

Recommended Posts

Hej med jer. 

Hvad kan i anbefale som man må ikke gå klippe af når man besøger Aalborg? 

Jeg har vært lige i Silkeborg og i den forbindelse kunne jeg hold en helt fantastisk weekend og se den dejlige nature, hoppe i søen, løbe rund om den smukkeste sø og kunne nyde sauna som der er. Jeg er blev faktisk ret vildt med Silkeborg. 

Har I nogen anbefalinger for Aalborg? Jeg er også åben for oplevelser med sexuelle baggrund. Som en poledanceklubbe, svingerklubbe eller noget tredje. Måske findes en skønne Sauna i Aalborg eller der i nærheden? 

Hilse Cowgirl90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slal det være natur vil jeg sige Mølleparken og øen Egholm hvor du kan prøve at finde den store trold af træ.

Og så er der også Kildeparken, Østre Anlæg og Karolinelund som er mindre parker.

Eller løb op i toppen af Nordkraft og se den flotte udsigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Nu har vi allerede skrevet lidt om et besøg når du er i Aalborg. Og jeg står gerne uforpligtigende til rådighed til en lille tour

Aalborg Tårnet, Stairway to heaven ved Eternitten, gangbro over Limfjorden, Egholm den lille øperle i Aalborg, havneområdet med liv og spisesteder, og en del små grønne områder med hvert deres charmepunkt.

desværre har vi mig bekendt ikke det store lækre indenfor den erotiske verden. Kun et par små steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...