Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316086

Besøgte det kendte sted i Padborg og var sammen med den "nye" dame Nunee for anden gang. Hun giver en rigtig god massage incl. B2B, med lidt pirring undervejs. Hun har en dejlig flot krop uden tilsætningsstoffer, altså naturlige bryster.

Hun er ikke god til at snakke engelsk, men det bliver alligevel en rigtig hyggelig time, afsluttende med dejligt BJ og sex med gummi.

Kunne godt tænke mig lidt mere pirring/tantra, men det skal jeg nok bare vise/fortælle hende.

Men alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, hvor der ikke bliver kigget på klokken. Og som det er nævnt i andre anmeldelser af stedet, er det meget diskret væk fra landevejen inde i skoven, så ingen ser dig ringe på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der også for ca 2 uker tilbake. Ankommet helt i mørket ( kveldstid altså)...også huset var mørkt, men døra gikk åpen og to hyggelige damer var der. Fått en skikkelig massasje av begge to, men bestilte i tillegg bare hj til slutten. Der var eieren som ble etterhvert alene med meg ( ikke sikkert men den andre dame var hun som skulle gi B2B og FP?) og hun gav meg en av den beste HJ , og tillegg BJ, jeg har opplevd. Eieren snakket nesten ingen Dansk og Engelsk, den andre damen snakket Engelsk. 

Stedet er veldig diskret ja og en riktig god opplevelse  ! ( massasje var noen ganger litt hard for kroppen min) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet igen i dag, kan slet ikke lade være. Vi startede omvendt i dag og gik til det sjove først, hvor jeg fik lov at slikke og vi endte i 69. Derefter rigtig dejlig massage med masser af pirring, sensuel BJ, B2B og pussyslide, før kondom kom på og hun satte sig på mig. Dejlig stram forneden. Vi endte i missionær, hvor jeg skød af i kondomet. Der efter gik vi til massagen, som var rigtig dejlig og hun forsøgte at få mig til at komme igen, men uden held. Igen en rigtig dejlig oplevelse, som varmt kan anbefales. Havde betalt for 1 time, og forlod stedet efter 70 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej annoncen er forsvundet fra Annoncelight. Er der nogen som ved hvad der er sket? Har kontaktet Bing på SMS, men har ikke fået svar. Ærgerligt hvis vi igen skal miste en god massage her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...