Thaitslover 8 Skrevet 24. September, 2024 Jeg besøgte denne trans i Esbjerg, jeg blev glædeligt overrasket i døren da hun åbnede, det er hende på billederne. Hun har ikke nogen bryster, men jeg syntes nu stadig hun var meget lækker, hendes pik var dog kun omkring 14 cm. jeg startede med at sutte hende og vi lavede lidt 69, hun kneppede efterfølgende mig, da det blev tid til at jeg skulle kneppe hende satte hun sig i doggy, og ventede på jeg ville stikke den ind, hvorefter jeg spurgte om et kondom, hun svarede dertil “når… du har nok noget” hvor jeg måtte forklare at nej jeg ville bare ikke anskaffe mig noget. Hun spurgte gentagende om jeg var ved at komme, hun virkede dog engageret, men det var stadig en ekspeditions proces Hun forklarede efterfølgende at hun tog “prep” og blev testen for diverse kønssygdomme hver måned. jeg beholder dog regnfrakken på Gentagelses risiko. 5/10 sex. 8/10 pigen. 6/10 det er dog 100 procent hende på billedet https://annoncelight.dk/showad/410240 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 27. September, 2024 Thaitslover skrev, den 24.9.2024 at 18:01: Jeg besøgte denne trans i Esbjerg, jeg blev glædeligt overrasket i døren da hun åbnede, det er hende på billederne. Hun har ikke nogen bryster, men jeg syntes nu stadig hun var meget lækker, hendes pik var dog kun omkring 14 cm. jeg startede med at sutte hende og vi lavede lidt 69, hun kneppede efterfølgende mig, da det blev tid til at jeg skulle kneppe hende satte hun sig i doggy, og ventede på jeg ville stikke den ind, hvorefter jeg spurgte om et kondom, hun svarede dertil “når… du har nok noget” hvor jeg måtte forklare at nej jeg ville bare ikke anskaffe mig noget. Hun spurgte gentagende om jeg var ved at komme, hun virkede dog engageret, men det var stadig en ekspeditions proces Hun forklarede efterfølgende at hun tog “prep” og blev testen for diverse kønssygdomme hver måned. jeg beholder dog regnfrakken på Gentagelses risiko. 5/10 sex. 8/10 pigen. 6/10 det er dog 100 procent hende på billedet https://annoncelight.dk/showad/410240 Var hun okay feminin?,,,,,,,,,,,,, Hvor høj vil du skyde hende til at være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaitslover 8 Skrevet 17. November, 2024 Hun var ikke særlig feminin, Det var rettere en feminin gut med makeup, men til hendes forsvar føltes det stadig som at være sammen med en kvinde, og hun var meget rar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg