Hop til indhold
Thaitslover

Gianina trans Esbjerg

Recommended Posts

Jeg besøgte denne trans i Esbjerg, jeg blev glædeligt overrasket i døren da hun åbnede, det er hende på billederne. 
Hun har ikke nogen bryster, men jeg syntes nu stadig hun var meget lækker, hendes pik var dog kun omkring 14 cm.

jeg startede med at sutte hende og vi lavede lidt 69, hun kneppede efterfølgende mig, da det blev tid til at jeg skulle kneppe hende satte hun sig i doggy, og ventede på jeg ville stikke den ind, hvorefter jeg spurgte om et kondom, hun svarede dertil “når… du har nok noget” hvor jeg måtte forklare at nej jeg ville bare ikke anskaffe mig noget. Hun spurgte gentagende om jeg var ved at komme, hun virkede dog engageret, men det var stadig en ekspeditions proces 

Hun forklarede efterfølgende at hun tog “prep” og blev testen for diverse kønssygdomme hver måned. 

jeg beholder dog regnfrakken på

Gentagelses risiko. 5/10

sex. 8/10

pigen. 6/10

det er dog 100 procent hende på billedet 

https://annoncelight.dk/showad/410240

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Thaitslover skrev, den 24.9.2024 at 18:01:

Jeg besøgte denne trans i Esbjerg, jeg blev glædeligt overrasket i døren da hun åbnede, det er hende på billederne. 
Hun har ikke nogen bryster, men jeg syntes nu stadig hun var meget lækker, hendes pik var dog kun omkring 14 cm.

jeg startede med at sutte hende og vi lavede lidt 69, hun kneppede efterfølgende mig, da det blev tid til at jeg skulle kneppe hende satte hun sig i doggy, og ventede på jeg ville stikke den ind, hvorefter jeg spurgte om et kondom, hun svarede dertil “når… du har nok noget” hvor jeg måtte forklare at nej jeg ville bare ikke anskaffe mig noget. Hun spurgte gentagende om jeg var ved at komme, hun virkede dog engageret, men det var stadig en ekspeditions proces 

Hun forklarede efterfølgende at hun tog “prep” og blev testen for diverse kønssygdomme hver måned. 

jeg beholder dog regnfrakken på

Gentagelses risiko. 5/10

sex. 8/10

pigen. 6/10

det er dog 100 procent hende på billedet 

https://annoncelight.dk/showad/410240

Var hun okay feminin?,,,,,,,,,,,,, Hvor høj vil du skyde hende til at være? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...