Hop til indhold
Tommy10

Sawadee Ka (505) Hvidovre

Recommended Posts

I dag var jeg på Gammel Køge Landevej505 for at prøve Sawadee Ka, som jeg havde hørt om fra en veninde. Og som stor fan af Original Thai Massage, var jeg ikke i tvivl om, hvad jeg skulle prøve. Udefra ser huset ikke specielt interessant ud. En almindelig gennemsnitlig gul villa.

Jeg blev rigtig pænt modtaget i en ren pænt indrettet underetage i en gul villa. Det var en stor kontrast til nogle af de triste og slidte shops jeg har prøvet i København og omegn. Ejerne var tilstede og bød mig velkommen på et godt dansk. De fortalte, at de i øjeblikket har ca. 5 piger, som alle er erfarne indenfor Thai Massage. Da jeg ønskede noget original Thai Massage - som er en del hårdere en almindelig massage, oliemassage og Tantramassage - blev jeg anbefalet at prøve Jenny.

Jenny var en almindeligt udseende og charmerende ung kvinde. Jeg blev vist ind i et rum, som var rent og pænt i stil med resten af huset. Efter jeg havde taget mit tøj af (ekskl. tights, men det er vist valgfrit) og lagt mig til rette på maven på det bløde leje i midten af rummet, gik Jenny roligt i gang med at massere mine fødder. Den næste halve time blev jeg masseret, bøjet, trykket, sammenpresset så det var en ren fornøjelse. Jenny virkede meget erfaren i denne form for massage. Jeg klædte mig til sidst afslappet og rolig på efter en dejlig halv time på Gl. Køge landevej. For denne fornøjelse måtte jeg give sølle 500 kr.

Stedet har iøvrigt også de andre gængse former for massage som Tantra, Oliemassage, varmoliemassage og Body Scrub. Hvad er ellers udbydes ved jeg faktisk ikke. Men jeg var rigtig godt tilfreds :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

sølle 500 for en halv time.

det er samme pris som bistand fra en højt uddanet advokat eller ingeniør.

Det er vist en reklame anmeldelse, eller en person uden sans for proportioner.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Wayfarer

Jeg forstår din skepsis, selvom jeg ikke er enig i din sammenligning med advokater og ingeniører;) Det var 500 for en hel time. Så proportionerne er vist alligevel i orden.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det;)

Og for en god ordens skyld, så er jeg helt almindelig kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

yep, fair nok, det halverede lige prisen, og er så kun rundt regnet 60% for højt, mrn priserne varierer jo en del, og det er vist søde piger hos 505, og bestemt lækre forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår din skepsis, selvom jeg ikke er enig i din sammenligning med advokater og ingeniører;) Det var 500 for en hel time. Så proportionerne er vist alligevel i orden.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det;)

Iflg. min erfaring ligger prisen for thaimassage i Københavnsområdet på niveauet 350-500 kroner i timen.

Selv om du lige ændrede dit oprindelige "½ time" til "en hel time", er det stadig ikke en "sølle" pris, men i overkanten af "normalområdet".

Hos Turin (Smallegade/Frederiksberg) kan du stadig få topkvalitet til 350 kroner i timen hos Adon.

Adon er ikke en ung, smuk kvinde, men en moden dame i 50'erne - hvis du imidlertid primært går efter massagen og ikke søger sex med massøsen, kan du næppe få bedre thaimassage, end den Adon giver :wink:

Og hvis du måtte ønske en "håndtrold" at slutte af på, er Adon også suveræn til den disciplin, omend hun selvfølgelig ikke er så sexet som en yngre pige:

http://www.surin.dk/index-filer/Page482.htm

hos

www.apexsiam.dk 

kan du hos Suzy eller Lena få god thaimassage til 400 kr. for 1 time, og de er begge yngre velskabte kvinder medio 30 (Suzy er dog vist i Thailand pt.).

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Thorshammer

Jeg var rigtig godt tilfreds med pris i forhold til stedets og massagens kvalitet. Også set i forhold til de andre steder i Københavnsområdet, jeg har prøvet før. Men tak for anbefalingerne. Lyder som om det er værd at afprøve ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu et besøg hos Sawadee (505) i dag, havde ikke ringet først og blev modtaget af en sød smilende pige ca 30 år. Cindy. Hun virkede vildt fræk godt glimt i øjet og jeg bestilte B2B med afslutning og aftalte 800. Hun smed tøjet og viste sin lækre frække krop med et par tatoer. Hun startede uden olie og kildede og kyssede mig over hele kroppen inkl på siderne af pikken og pungen og suttede også på kuglerne. Vildt skønt dog ikke helt sædvanlig B2B, hun spurgte om jeg ville have olie,men så ville hun ikke kysse mere, jeg valgte uden olie. Hun fortsatte kravleriet og kysseriet begyndte HJ stille og roligt af min meget stive pik og lod som hun ville tage pikken i munden, dog uden at gøre det. En vild gang spansk mellem brysterne. Hun forslog flere gange at vi sku have sex for 500 mere, men jeg blev ved den indgåede aftale. Super dejligt HJ og jeg holdt ikke længe pga hun simulerede BJ i medens og jeg fik lov til at røre bryster og give hende lidt finger i fissen i medens. Efter jeg var kommet blev jeg indsmurt i olie og så fik jeg 20 min vild B2B og meget HJ igen da pikken blev stiv af hendes rideri på min over og underkrop. Flere gange var pikken meget tæt ved at smutte ind i hendes olievåde fisse. Tiden var nu gået og hun inviterede mig med i brusebad og vi vaskede hinanden på ryggen og hun gav mig en dejlig afvaskning så pikken stod igen. Super skønt og dejligt besøg, Cindy sagde at hun sku til Thailand for at få større bryster snart, ellers var jeg klar til en time igen i morgen. Den fulde pakke ku fås med Cindy til 1400, en time med sex hvis jeg ku i en time, sagde hun med et frækt glimt i øjet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu jeg bliver nød til at besøge Cindy efter den anmeldelse. Det er præcis den massage/det forløb jeg nyder allermest. Godt det snart er weekend og tak for en fed anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne lyde, som om stedet er på vej op igen efter nogen turbulens. Jeg husker stedet for noget godt, især det forhold, at pigen går med i bad. Det er altid den bedste afslutning på noget godt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Cindy og er ganske tilfreds. Super sød pige med kæmpe smil og fantastisk humør. Hun er fræk og går direkte til sagen. Vi hyggede os med lidt af hver og sluttede af med at jeg slikkede hendes lækre nybarberede fisse - uhmmm. Kan bekræfte at hun skal til Thailand slut april/start maj og have lavet bryster (400 ml i hvert bryst) - glæder mig allerede til se dem. Hun har også tatoveringer på øvre ryg og lænd. Sluttede med et hyggeligt bad sammen. God start og er sikker på hun bliver helt perfekt efterhånden som vi lære hinanden at kende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk havde jeg ikke helt styr på tingene. Jeg spurgte til en time Tantra og så sagde hun "hvorfor ikke tantra relax med afslutning for 1.000" eller noget i den dur. Da jeg egentlig var frisk på alt sagde jeg bare "ja tak" og lod hende styre slaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun suttede lidt og kyssede mig over hele kroppen og på munden - super frækt. Det var alt andet end decideret samleje. Hun nævnte selv at "næste gang skal vi have sex". Frisk pige med sjove indslag - ikke sidste gang jeg skal hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

sølle 500 for en halv time.

det er samme pris som bistand fra en højt uddanet advokat eller ingeniør.

Det er vist en reklame anmeldelse, eller en person uden sans for proportioner.......

En advokat til 1.000 kr i timen? det må da være en ordning med tilskud :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

En advokat til 1.000 kr i timen? det må da være en ordning med tilskud :).

Nej, det er en meget realistisk uden-tilskudspris. Jeg mener oven i købet, at den ligger en del højere.

Ve de sagførertrængende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Nej, det er en meget realistisk uden-tilskudspris. Jeg mener oven i købet, at den ligger en del højere.

Ve de sagførertrængende!

Jeg var faktisk helt enig :). Jeg vil nærmere sige 2.000 kr. i timen. Men guderne skal vide, at folk gør sig meget forskellige forestillinger om hvad ting koster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Og for at bidrage lidt til forestillingerne koster det faktisk kun 300 Kr. for en hel times oliemassage på
stedet, som er den indgangsydelse de fleste vælger :)

Og det er ikke en reklame  :wink:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da fest... Der er meget jeg er gået glip af ved at vælger en helt almindelig massage. Jeg må vist fluks tilbage og prøve Sawadee igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om de har åbent efter 22 som der står på deres hjemmeside

Sidder sku og får meget lyst en massage når jeg læser anmeldelserne her....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der ved om de har åbent efter 22 som der står på deres hjemmeside

Sidder sku og får meget lyst en massage når jeg læser anmeldelserne her....

Jeg ved at det kan aftales et par dage i forvejen.

Både før annonceret åbningstid og efter annonceret lukketid.

Eller.......det har ihvertfald været muligt før, men det er sgu nok kun muligt hvis man ligesom har været der et par gange forinden, således at man er "kendt" i huset :wink:

Dette er dog kun noget jeg har læst mig til tidligere, mener også her på EG, men med sikkerhed på et andet nu nedlagt forum :cool:

Hilsen

Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...