Hop til indhold
Tommy10

Sawadee Ka (505) Hvidovre

Recommended Posts

Var på besøg for nyligt, jeg må indrømme at jeg tror/håber det bare var uheldigt. Men betalte 900 for 30min bb. (Aftalte 800).

Fik ikk bb, men alm. Oliemassage i 5min(ikke engang tøjet blev taget af). Så blev jeg bedt om at vende mig om og hun tog blusen af og bukser og sad i bh og trusser.

Efter lidt olie sjaskeri tog hun bh af sad i trusser.

Så gik hun direkte til løjerne.(HJ)

Efter et min spurgte jeg om jeg måtte røre, her tog hun da så trussen af.

Hun var så fint berørings villig.

Hun begyndte på at jeg skulle komme, jeg tog sagen i egen hånd og fik det overstået.

Her var der gået 15 min. Dette påpegede jeg og hun talte uden om og tilbød sodavand... Jeg fik da så lov til at tage et bad.

Kom ud af badet og åbnede forsigtigt, her sad alke pigerne i køkkenet og fnisede hvorefter jeg skyndte mig at komme ind på værelset og få tøj på.

Har været nogle gange på 505 igennem årene, og dette var den dårligste oplevelse.

Dog skal det siges pigen sagde hun var ny(men 40+) hun sagde hun hed Nann og lige var kommet fra Sverige hvor der ikke var ekstra...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i går, hvor jeg igen havde fornøjelsen af Mae :-P

Hun er høj med et kønt ansigt, velformet med en håndfuld naturlige bryster. Jeg vil gætte på midt tyverne.

Jeg valgte en blandet massage inkl. tantra samt fuld pakke, da jeg vidste hvad hun kunne :grin:

Efter en god gang massage/pirring, fik jeg tøjet af hende og efter lidt pilleri, fik hun en ordentligt gang oral, som fik hende helt op at ringe. Afslutningen blev svensk op af hendes mave, hvilket normalt ikke tænder mig, men i denne sammenhæng var det fantastisk :wub:

Eneste lille minus er at badet efterfølgende er alene :wink:

Sandsynlighed for gentagelse er 100%, hvis hun er der næste gang., så pas på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...