Mrbusiness 39 Skrevet 26. September Søger info/viden omkring de to fra fyre herinde som har besøgt dem begge. hvilken pige har i bedst kunne lide og hvorfor? hvad gør de forskelligt og hvad gør de begge godt. hvem synes i har flottest ansigt osv? kom gerne med jeres erfaringer i forhold til valg mellem de to:) tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 26. September Hej @Mrbusiness jeg har haft fornøjelsen af at besøge de to dejlige piger og anmeldt dem begge, her kan du evt. finde inspiration til dit valg. Det de to piger har tilfælles er at de er utroligt søde og dejlige at være sammen med, de yder begge en forrygende service og virker til at kunne lide det de laver og de hviler i sig selv og har noget mellem ørerne, hvilket er vigtigt for mig når jeg besøger en pige. Yderligere så passer de begge godt på sig selv, er veltrænede og velsoignerede og på alle måder indbydende. Hvad angår forskelle, så er Barbara, meget slank, med en urimeligt veltrænet krop og lækker lille bagdel og små faste bryster, Jessica er også slank og veltrænet med mere frodige former, men hun er på ingen måde buttet, dejlige bagdel og meget dejlige bløde og naturlige C-skåls bryster. De er begge smukke på deres egen måde og jeg kan ikke sige at den ene er smukkere end den anden. Jeg tog kun 15 minutter hos Jessica -udelukkende fordi jeg havde travlt og hun havde et hul i kalenderen så det passede sammen, så mit besøg hos Barbara var mere helstøbt, men jeg har afgjort lyst til at besøge begge piger igen. Jeg er klar over at jeg ikke klart peger på den ene i forhold til den anden, hvilket kan være lidt irriterende når man, som du, skal vælge, men jeg er sikker på at ligegyldigt hvem af de to skønne piger du vælger så får du en rigtig god oplevelse. Ærbødigst, DrMabuse 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CHL 94 Skrevet 26. September De er begge fantasiske kvinder! Jessica lidt blødere, stadig slank og petite - Barbara utroligt veltrænet, og den smalleste talje. Det er længe siden jeg besøgte Barbara sidst skal siges. Jessica lidt mere for nyligt. Kan kun anbefale begge, kan ikke fortælle dig hvilken pige du skal besøge. Gå med det du føler, du er garanteret en god oplevelse med en sød kvinde uagtet hvem du vælger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sulten 86 Skrevet 26. September Det er 3 år siden jeg sidst var hos Jessica og 2 år siden Barbara. Begge er super søde og lækre. Jeg oplevede Jessica en anelse mere legende og varierende i blow og Barbara lidt mere serviceminded, men på en eller anden vis køligere. Måske Barbara var en anelse mere trænet mens Jessica har de perfekte naturlige bryster. Mere kan jeg ikke erindre. Begge er et hit. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 26. September Jeg har besøgt Barbara 1 gang og Jessica 3 gange. Begge for ca. 2 år siden. Begge piger er et must at besøge. Barbara er vist ikke så aktiv længere så vidt jeg kan læse i andre tråde så måske skal der smedes mens jernet er varmt .Barbara's krop er sindssygt lækker hvis du er til en fitness krop med nær 0 fedt procent. Selvom jeg tændte meget på hendes trænede krop manglede jeg dog noget kemi - derfor det ene besøg. Jessica er velskabt fra top til tå og med mere kvindelige former som andre også nævner. Efter min mening er Jessica's ansigt kønnere men det er en smagssag. Med mindre du ønsker at holde dig til én kvinde synes jeg du skal gøre dig selv den tjeneste at besøge begge og træffe dit eget valg. De er begge legender her på eroguide. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 27. September Jat har 3 gange med Barbara og 1 med Jessica. Barbara er unik ved at hendes krop er super stram og hendes rose er smuk og stram. Jeg har kun mødt én som Barbara og så har jeg mødt mange. Hun er smuk. Møder du hende et godt sted, kan du nemt løfte hende rundt i lokalet og teste alle de stillinger, du fantaserer om. Jessica er mere en klassisk skønhed med bryster, som du ikke vil give slip på. Tog Jessica foran et spejl og det kan virkelig anbefales. Disse kvinders bryster og fisser er meget forskellige, men jeg ønsker, at enhver mand oplever begge dele. Jeg kom længere med Barbara på det personlige plan, men det kunne være en tilfældighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 28. September Er der ikke noget med at Barbaras priser er i den høje ende, sammenlignet med Jessica? Har kun besøgt Jessica sammen med Karinna og det var et af mine absolut bedste besøg nogensinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg