nicey 200 Skrevet 26. September https://nympho.dk/n20007/6897/new-milena#&gid=1&pid=11. Jeg ved ikke om jeg har taget een for holdet , men det kan man da håbe. Havde besluttet mig for 45 min , efter fine skriverier på whatsapp , fin velkomst selv om hun ikke helt ligner sine billeder ? jeg er draget af hendes popo og hofter , ligner at hun kan tage en mand som en champ , uden et kny. ? men ville ønske at jeg havde lyttet på min mavefornemmelse , og ikke lade mig drage og besnære af popo ? efter betaling og hun var tilbage , så kunne jeg ane og mærke lidt begyndende Zigøjner attitude ? am for helvede , og da hendes bryster er afklædt , som nærmest en mønt i det ene og 2 i det andet ? arghh hendes egne ja , og nærmest lapper ja ? meget tydelig hvad man må og ikke må , meget afmålt doseret som minimalistisk ? vi er ude i det , maskin sex , afslutning i Doggy style , en dyr men god afslutning , men alt andet nærmest trøstesløst forfærdeligt. Jeg var klædt om og dresset på , da der stadig var 20 gode minutter tilbage af min tid , så valgte provokerende lige at tage mig 5 min af dem , og sidde med fin belysning fra spots , der gav lys som en cykelkælder værdigt , at tælle op og justere store bundter af lovlige 500 lapper , så hun kunne tænke lidt over den , inden alt røg ned i den store pengetaske igen. Blev inden pengeoptælling af de store bundter , budt på massage , efter klædt igen , og takkede pænt nej tak , da intet kunne reddes der , men klart nye lærepenge min vej. Nicey. 3 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 26. September (edited) Jeg så hende for nogle dage siden da jeg besøgte hendes roommate Amy. Ingen af dem var særligt tiltalende imo… Jeg forlod lejligheden med uforrettet sag pga noget mavefornemmelse og fordi Amy ikke tiltalte mig irl… Sigøjner attitude som @nicey skriver er nok meget rammende…. Klikbart link til Amy: https://nympho.dk/n20008/6898/amy-new Redigeret 26. September af dhnmdst 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 625 Skrevet 9. Oktober nicey skrev, den 26.9.2024 at 19:37: https://nympho.dk/n20007/6897/new-milena#&gid=1&pid=11. Jeg ved ikke om jeg har taget een for holdet , men det kan man da håbe. Havde besluttet mig for 45 min , efter fine skriverier på whatsapp , fin velkomst selv om hun ikke helt ligner sine billeder ? jeg er draget af hendes popo og hofter , ligner at hun kan tage en mand som en champ , uden et kny. ? men ville ønske at jeg havde lyttet på min mavefornemmelse , og ikke lade mig drage og besnære af popo ? efter betaling og hun var tilbage , så kunne jeg ane og mærke lidt begyndende Zigøjner attitude ? am for helvede , og da hendes bryster er afklædt , som nærmest en mønt i det ene og 2 i det andet ? arghh hendes egne ja , og nærmest lapper ja ? meget tydelig hvad man må og ikke må , meget afmålt doseret som minimalistisk ? vi er ude i det , maskin sex , afslutning i Doggy style , en dyr men god afslutning , men alt andet nærmest trøstesløst forfærdeligt. Jeg var klædt om og dresset på , da der stadig var 20 gode minutter tilbage af min tid , så valgte provokerende lige at tage mig 5 min af dem , og sidde med fin belysning fra spots , der gav lys som en cykelkælder værdigt , at tælle op og justere store bundter af lovlige 500 lapper , så hun kunne tænke lidt over den , inden alt røg ned i den store pengetaske igen. Blev inden pengeoptælling af de store bundter , budt på massage , efter klædt igen , og takkede pænt nej tak , da intet kunne reddes der , men klart nye lærepenge min vej. Nicey. @nicey sikke da noget øv! stor respekt for din måde at tage det på. Jeg har også fundet hende tiltrækkende og fræk på billederne, men måden hun dækkede for maven og ingen billeder af hendes bryster samt de filtre der tydeligt er lagt over billederne gjorde at jeg valgte hende fra, da jeg var ret sikker på at kroppen ikke var helt så stramt som hun ligger op til på billederne. God stil lige at tælle et ordentlig vred plovmænd foran næsen på hende Bedre held næste gang og tak for advarslen! Ærbødigst, DrMabuse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 9. Oktober så prøver jeg på en anden retvisende måde. ja tatoo på armen ligner og det er det. Hudlapper som bryster ? zigøjner attitude , når pengene er bragt og gemt af vejen. ? men jow kommer man for 15 min doggy style , så har hun en utrolig dejlig popo , virkelig fint skåret til at kunne tage imod de grundige dybe stød , det er det. udover det , ærger det mig , med min dårlige oplevelse , at være nødt til at opfinde et håndtag at skrue på , som at tage mig lidt af min tid , og ækelt tælle vred op af lovlige 500 lapper , så det nærmest kunne drive ned af væggene ? Det er jeg ikke stolt af , men står ved det. !!! udover det , så kan jeg simpelthen ikke tage dit skriv alvorligt ? men måske der er en med samme anciennitet herpå , Der lyster en Doggy i 15 min til en skarp pris ? men alt andet simpelthen forfærdeligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg