Hop til indhold

Recommended Posts

Pernilles annonce er ganske speciel, og det er hun bestemt også. Jeg har aldrig mødt en pige den branche, som i den grad er i stand til at beskrive, hvad der er vigtigt for hende, hvis besøget skal blive en rigtig god GFE for dig. Da hun samtidig melder klart ud om sine grænser, ved du præcis, hvad du går ind til, når du laver en aftale med hende. Så - hvis du er indstillet på at gøre dig umage for at opnå en helt speciel oplevelse med rigtig god sex til gensidig fornøjelse, så kan jeg varmt anbefale et besøg hos Pernille. Men pas på - du kan med stor sandsynlighed ikke nøjes med et besøg, for hun er altså noget ganske særligt. Hvis du derimod alene ønsker at få "lettet trykket", ja så er der masser af andre muligheder på nettet.   

https://annoncelight.dk/showad/326493

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt klart .. hun er meget naturlig. Men hun er svær at lave aftale med. Hvis du den første der kommer, så er der ikke mulighed for anal. 

Selvom jeg har kritiseret hende så kan jeg  varmt anbefale hende. Det bare mig der har besøgt hende så mange gange, at det føles som et parforld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nipsis skrev, for 54 minutter siden:

Hvis du den første der kommer, så er der ikke mulighed for anal. 

Hvorfor er det ikke muligt, hvordan skal man vide man ikke er den første. Oplyser hun om dette.

nipsis skrev, 1 time siden:

Det bare mig der har besøgt hende så mange gange, at det føles parforhold

Så burde det jo netop være nemmere at lave aftale, hvis du besøger hende så ofte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor er det ikke muligt, hvordan skal man vide man ikke er den første. Oplyser hun om dette.

Så burde det jo netop være nemmere at lave aftale, hvis du besøger hende så ofte.

Det fordi hun skal varme sig op til det! Nej, hun oplyser dig ikke.

Jeg har nok formuleret mig dårligt på det punkt. Der mange gange der annonce til samme dag, men hun er ikke på den samme dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nipsis skrev, for 16 minutter siden:

Der mange gange der annonce til samme dag, men hun er ikke på den samme dag.

Tak for information, så er der ingen grund til at bruge tid på hende, når man ikke kan regne med hvad der står om tilgængelighed.  
Og samtidig ikke ved om anal er er muligt før man er hos hende om hun er klar til dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kan få en til at sprøjte meget på kort tid,  har fuldstændig styr på det mundtlige og hånd arbejde imens.  Er klar til næste besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...