DarrogMig 107 Skrevet 27. September Hejsa alle i frække og liderlige mænd ! Vi afholder gangbang i Viborg centrum mandag d. 7/10 kl. 11 til 12:30 Pris: 1.300,00 (valgfri med eller uden kondom) Fruen er en varm, frodig og fyldig kvinde på 41, der er vild med sperm, fremmede mænd og deres pikke. Hun kan slet ikke få nok….. Du/i må sprøjte i begge huller, mund med slug eller ud over hende. Du må sprøjte alle de gange du kan…… Hun er udstyret med en glatbarberet og indbydende mis, der gerne vil tæmmes af i skønne mænd Fruen lider af en umættelig liderlighed. Så ubegrænset antal tilmeldinger. Hun ønsker rene velsoignerede spermfyldte pikke til at kneppe hende og fyldes ud med sperm. Der plads til 2 pikke i hvert hul og sandwich klares også. Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang, så I får en god oplevelse og fruen får en masse sperm fantasier opfyldt/udfyldt. KUN PLADS TIL FÅ ENKELT AFTALER EFTER GB d. 7/10. https://annoncelight.dk/showad/410456 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 43 Skrevet 27. September Ajjj, sikke da et par dejlige hængepatter hun har der. Det ser VIRKELIG indbydende ud ! Hold kæft hun er lækker og så kan hun sprøjte også. Jeg skal vist finde tid i kalenderen ..... VAUW !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 27. September Helge N skrev, for 1 minut siden: Ajjj, sikke da et par dejlige hængepatter hun har der. Det ser VIRKELIG indbydende ud ! Hold kæft hun er lækker og så kan hun sprøjte også. Jeg skal vist finde tid i kalenderen ..... VAUW !!! Det håber vi da du får fundet *sf* Elsker et godt GB med frække engagerende fyre ! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 43 Skrevet 27. September DET håber jeg da godt nok også .... For du ligner godt nok en, der skal have så meget tissemand, som der er vandrør i London. Jeg sidder lige nu med min pik i hånden (undskyld min frihed) og det er p.g.a. dig !!! Så du skal have fat i forsikringsselskabet også. Du har lavet en bule i mine bukser ,-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 43 Skrevet 27. September ..... jeg skal med, hvis jeg kan få fri tid det. Jeg giver besked ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 27. September Helge N skrev, for 2 timer siden: ..... jeg skal med, hvis jeg kan få fri tid det. Jeg giver besked ! Du skal være så velkommen *sf* Og ja - jeg er umættelig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 28. September (edited) Håber at møde dig i kbh en hverdag i dagtimer. Vil nyde at slikke fra alle huller og sperme også [email protected] Redigeret 28. September af ole22222 Stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 28. September ole22222 skrev, for 8 minutter siden: Håber at møde dig i kbh en hverdag i dagtimer. Vil nyde at slikke fra alle huller og sperme også [email protected] Der er desværre ingen planer om at besøge KBH Men hvis vi planlægger et event, slår vi det op herinde 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 29. September Hejsa - Er det muligt, at få tilsendt ansigtsbillede i PB ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 29. September Grinebideren skrev, for 17 minutter siden: Hejsa - Er det muligt, at få tilsendt ansigtsbillede i PB ? Desværre - af diskretion hensyn deler vi ikke ansigtsbilleder Lige som vi i lige så høj grad værner om din diskretion ved ikke at bede om billede 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 30. September (edited) Jeg har mødt denne skønne kvinde, og alle billeder passer og service beskrevet bliver opfyldt. Derudover kan jeg fortælle hendes mand er faktisk ret rar og behagelig at snakke med. Redigeret 30. September af TrippleB 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 30. September TrippleB skrev, 1 time siden: Jeg har mødt denne skønne kvinde, og alle billeder passer og service beskrevet bliver opfyldt. Derudover kan jeg fortælle hendes mand er faktisk ret rar og behagelig at snakke med. Hvor er vi glade for at høre at du har haft en god oplevelse ved os Vi nyder dette univers og håber det skinner igennem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 43 Skrevet 30. September ole22222 skrev, den 28.9.2024 at 21:26: Håber at møde dig i kbh en hverdag i dagtimer. Vil nyde at slikke fra alle huller og sperme også [email protected] Ole, ... hvorfor tager du ikke over bæltet og deltager sammen med os andre ? Jeg er sindsyg interesseret i at se, hvor meget "GUF" du kan nå at slikke af, inden jeg igen stikker min pik i hende ,-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000_ 7 Skrevet 3. Oktober Må hellere se om jeg kan få fri, så jeg kan møde denne utrolig lækre kvinde og deltage i mit første gangbang ? Er der noget jeg skal være opmærksom på ved gangbang ? Elsker at slikke, er det ok for de andre mænd ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 4. Oktober 9000_ skrev, for 13 timer siden: Må hellere se om jeg kan få fri, så jeg kan møde denne utrolig lækre kvinde og deltage i mit første gangbang ? Er der noget jeg skal være opmærksom på ved gangbang ? Elsker at slikke, er det ok for de andre mænd ? Det håber da du kan få fri Min oplevelse er at mændene er super gode til at samarbejde og give plads til hinanden, så du holder dig bare til og så får du også rig mulighed for at slikke 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrigtantra 4 Skrevet 5. Oktober Er der kondomer til rådighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 5. Oktober nysgerrigtantra skrev, 1 time siden: Er der kondomer til rådighed Ja, der er altid kondomer til rådighed for alle der skulle ønske det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 7. Oktober Kan vi få en lille beretning fra gangbanget? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 8. Oktober Analelsker skrev, for 16 timer siden: Kan vi få en lille beretning fra gangbanget? Nu må vi se om der er en deltager eller to der har lyst til at fortælle Indtil da, kan vi fortælle at der var 7 frække deltager, der tog sig super godt af mig Vi elsker når der er god opbakning og entusiasmen er lige så stor fra deltagerne, som hos os Vi ser frem til næste gang ! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 37 Skrevet 8. Oktober Kan godt mærke at jeg snart bliver nødtil at tage til Jylland ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 107 Skrevet 8. Oktober Andersen13 skrev, for 2 minutter siden: Kan godt mærke at jeg snart bliver nødtil at tage til Jylland Vi vil i hverfald tage super godt imod dig Og du skal altid være velkommen til at tage kontakt, hvis du kommer til det syd- og midjyske Vi har dog endnu ikke det næste GB på programmet, så de næste gange bliver det "blot" til frække enkeltaftaler og trekanter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000_ 7 Skrevet 8. Oktober DarrogMig skrev, for 7 timer siden: Nu må vi se om der er en deltager eller to der har lyst til at fortælle Indtil da, kan vi fortælle at der var 7 frække deltager, der tog sig super godt af mig Vi elsker når der er god opbakning og entusiasmen er lige så stor fra deltagerne, som hos os Vi ser frem til næste gang ! Håber der er en deltager der vil fortælle lidt. Må være mere vågen, så jeg kan deltage næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 10. Oktober Helge N skrev, den 30.9.2024 at 12:24: Ole, ... hvorfor tager du ikke over bæltet og deltager sammen med os andre ? Jeg er sindsyg interesseret i at se, hvor meget "GUF" du kan nå at slikke af, inden jeg igen stikker min pik i hende ,-) Kunne ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000_ 7 Skrevet 14. Oktober Er der virkelig ingen der vil berette om det gangbang med den lækre kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg