Hop til indhold
jensemanden

Praktisk seksualvejledning Carlos og Maria

Recommended Posts

Er man af nogenlunde samme årgang som mig, husker man folkeskolens sexualundervisning. Denne undervisning var lige blevet gjort obligatorisk til ikke udelt begejstring blandt politikere og skolefolk. vores biografi lærer var blevet pålagt opgaven, uden at have den store interesse for opgaven. Støvede anskuelsestavler med blomster og bier, kvindens livmoder og æggestok blev brugt. Vigtigheden af afholdenhed blev pointeret for forebyggelse af uønsket graviditet og kønssygdomme. Selv onani blev frarådet. En af klassekammeraterne sendte en tegning rundt med en stiv penis der dryppede til stor morskab blandt drengene, men da læreren opdagede det afbrød han undervisningen og forlod lokalet. De mest fremmelige af pigerne reflekterede os drenge : "nej, hvor er i barnlige". Udsluset af folkeskolen var vi bestemt ikke udstyret med et kørekort til den seksuelle landevej. Her står man nu - mange år senere - prøvet meget - ikke alt - hviler nogenlunde i sig selv - autodidakt og falder over tilbuddet om praktisk sexualvejledning. Noget tænder mig. Kan jeg få afprøvet noget af det jeg aldrig har prøvet ? Kan jeg blive bedre til noget af det, jeg tror jeg kan ?

Med lidt bæven tager jeg henvendelse til parret Carlos og Maria, og får hurtigt respons tilbage. Carlos, som står for korrepondancen, virker utrolig tillidsvækkende, og en session hvor jeg skal introduceres til at være dominant aftales. Spændt går jeg op af havegangen til deres villa, og Carlos kommer i møde. Jeg bliver introduceret for Maria. Wauv en mørk skønhed og sød som bare fanden. Nu stiller hun sig op af briksen med let spredte ben og den skønneste bagdel vendt mod Carlos og jeg. Jeg er blevet opdraget til, at jeg ikke måtte slå kvinder og børn, og nu har jeg påtaget mig opgaven at skulle piske/slå denne skønne skabning. Carlos forklarer at Maria lige skal stimuleres før seancen, og med et par fingre de rigtige steder bliver hun tændt og står og vrider sig lidt. Afstraffelsen kan begynde. Vi når et arsenal af piske, skærebrædte mm, inden jeg må kapitulere. Jeg kan ikke få mig til at slå hårdere - jeg har mødt min grænse for udførelsen af dominans. Vi afslutter med en seance, hvor Maria stimulere sig til en orgasme, dog ikke før Carlos giver hende lov til at komme. Gentagelsesfare : 80% ( min dominante side sal der arbejdes med)

Næste gang vi mødes, er med et par nye temaer. Vi starter med en ydmygelse af den skønne Maria. Hun bliver gjort til en genstand - et bord - hvorpå Carlos og jeg indtager lidt mad og drikke og hvor vi snakker om lidt af hvert. Et kvarters tid senere bliver Maria beordret op på briksen, og 4 hænder går nu på opdagelse, masserer og stimulerer. Det er aftalt lidt som en hyldest til den brune kvindekrop. Carlos og jeg komplimenterer de skønne kurver, forhøjninger og grotter på hendes dejlige krop - i bedste Jørgen Leth stil. Æstetikken er i højsædet. Atter får hun lov til at komme i en orgasme ved egen hjælp. Herefter kommer jeg på briksen, og Carlos fortrækker sig lidt. Jeg får en ekstrem pirrende massage, med den bedste udløsning længe. Gentagelsesfare : 90% (et frækt syn at se Maria som genstand/bord, men nu er det prøvet)

Mit 3. og sidste besøg (indtil videre) er et lille rollespil. En nytolkning af "Jeppe på bjerget". En fordrukken Jeppe - i form af mig - er blevet samlet op i rendestenen. Heller ikke denne aften er damerne faldet for Jeppes "charme". Det nydelige par Carlos og Maria tager af medlidenhed Jeppe med hjem og søvndrukken lægges han i seng. Maria har ondt af ham, og begynder langsomt at massere ham og hans lem. Efter lang tid uden nogen reaktion fra den sovende Jeppe, slår han pudselig øjnene op, men tænker at han drømmer, så han skynder sig at lukke dem igen. Senere, da udløsningen er på vej, tænker han :"måske er jeg død, og er kommet i Paradis, hvor en skøn engel tager sig kærlig af mig". Historien ville selvfølgelig have endt  med at Herremanden/Ridefogeden havde smidt Jeppe tilbage i rendestenen, men Carlos og Maria er gode mennesker, og Carlos foreslår, at de oplærer Jeppe i at give kvinden en uovertruffen oral orgasme. Når det rygtes vil kvinderne jage Jeppe, og Jeppe behøver ikke drikke mere. Carlos forklarer hvordan Maria skal tændes og stimuleres. Ikke med 5000 tungeslag i minuttet, men skiftevis med tungeflade og tungespids, og arbejdende ind mod målet. Gentagelsesfare : 100% (kan ikke vente på næste besøg, og har allerede en fantasi i tankerne).

Carlos & Maria er et super bekendskab. Besøgene er gerne sluttet af med en lille snak. Her ser jeg en tændt Maria, kigge på Carlos, og øjne der bedende spørger om ikke de skal fortsætte, når jeg er gået. Sådan virker det i hvert fald på mig .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...