Gangbang-milf 444 Skrevet 28. September Så er jeg klar til endnu et par frække arrangementer. Skal du med? Tirsdag 1 oktober Dagstimer: 11:30-13:00 Aftentimer: 19:30-21:00 Uden anal kun 1100 kr. Med anal kun 1500 kr. Maks. 6-8 deltagere. Pr arrangement Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming. Alle mine huller skal gerne gennemkneppes, så jeg rigtig kan føle mig godt brugt. ❤️ Lidt om mig: - 40 år - 172 cm - 63 kg - dejlige, naturlige bryster. - Blå øjne, hvor liderligheden stråler i. - Fræk røv, der elsker at blive brugt - Ekstrem liderlig og sexhungrende milf. Analsex er med kondom. Resten valgfrit. Har kondomer i 2 størrelser og masser af glidecreme. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe mine trængende huller, så skriv til: [email protected] Nye deltagere vil blive bedt om at sende en sms, da jeg desværre oplever for mange der ikke dukker op og tager pladsen fra andre. Beskeden bliver slettet med det samme, kun for at sikre reelle deltagere. Beklager at måtte tage dette tiltag. #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck #DP 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 29. September Pokkers, at det er så langt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 444 Skrevet 29. September Grinebideren skrev, for 9 timer siden: Pokkers, at det er så langt væk Har gengangere der kører fra Aalborg og Hirtshals for at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 29. September Grinebideren skrev, for 12 timer siden: Pokkers, at det er så langt væk Hun er hele turen værd, se du bare at kom afsted istedet for at ynk. den der vil blive snydt ved dit fravær er dig selv hun er en ener. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 444 Skrevet 29. September Fri fugl skrev, for 16 minutter siden: Hun er hele turen værd, se du bare at kom afsted istedet for at ynk. den der vil blive snydt ved dit fravær er dig selv hun er en ener. Du er så dejlig søde. Glæder mig til du kommer og leger med mig igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 444 Skrevet 30. September Stadig plads til flere frække mænd. Kunne være lækkert at blive godt brugt i alle huller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg