Hop til indhold
Blueberry

SEXY- MONA - BEAUTIFUL GIRL (i Herlev) - nej tak

Recommended Posts

Jeg véd godt, at der kører en anden tråd, men min oplevelse afviger så meget fra det, der står deri, at jeg gerne vil give min anmeldelse en passende overskrift.

Altså besøgte jeg Mona (link) på den velkendte bollefabrik i industrikvarteret i dag, og der var ingen problemer med aftalen. Da jeg kom insisterede Mona, som nok snarere er 173-174 cm (ikke 170 som beskrevet) på at jeg skulle i bad. Jeg kom ellers lige ud af bruseren efter en løbetur, men Monas engelsk var så dårligt, at jeg opgav at forklare efter efter et enkelt forsøg ("What's problem?") og gik i bad igen. Badeværelset lå i kælderen og jeg var sikkert mere ren da jeg gik derned, end da jeg kom op :(

Jeg havde bestilt 30 minutter for at undgå at kalorius skulle pakkes ind før den nødvendige begejstring var opstået, men  "30 min: SUPERFRENCH, 2 SEX,69,MASSAGE 800 kr" var altså en by i Rusland, nordlige Sibirien vist. Mona afviste mit fine Skyn kondom, bad mig - med håndtegn - om at lægge mig på sengen og så satte hun sig ned ved siden af - i god afstand - sprittede MEGET grundigt af og begyndte at høvle løs med hånden. Sjovt nok udeblev begejstringen, og Mona spurgte igen "What's problem" mens hun pegede på mit slappe lem. Mens jeg overvejede om det kunne nytte noget at fortælle pigebarnet hvordan jeg ønskede forløbet snuppede hun et elefanthudskondomerne der lå på bordet, rullede 2 cm ud, strakte det vildt (hvem fanden har fortalt pigerne, at det er en god idé?) og trak det ned over min stakkels pik.

Mona begyndte så at sutte - ret talentløst og helt uden indlevelse - og, nærmest i trods, opstod der et lille mirakel af en erektion. Jeg tænkte at jeg hellere måtte knalde pigen, før pikken fortrød sin aktivitet og lagde an til at tage hende i missionæren. Men nej, nu skulle der sprittes af igen og kondomet rulles helt ned (de sidste 1,5mm) til roden. Hendes skarpe negle var ikke befordrende for den opgave. Da hun var tilfreds skulle der glidecreme på og det fumlede hun så rundt imens min pik begyndte at fortryde sin kækhed.

Jeg nåede ikke nogen bemærkelsesværdig penetration på grund af den dalende begejstring og Monas benstilling. Hendes anatomi er vist også lidt bagudroteret, så doggy ville måske have været bedre Festen sluttede således her, ca 5 minutter efter jeg havde forladt badeværelset. Mona afsluttede med at spørge "What's problem", men jeg sagde pænt farvel og skyndte mig ud i bilen og ringe til Clara (som kort efter gav mig en kongelig behandling).

Det eneste positive ved oplevelsen, var at der var god plads til at parkere på. Jeg fraråder på det aller kraftigste at besøge hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mig en gåde hvorfor folk bliver ved at komme der...:unsure: Jojo billige priser men alligevel...

Men tak for anmeldelsen, og endnu et bevis på man bare skal holde sig væk.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg selv været der 7 gange og kan sagtens forstå hvis nogen har lidt blandede erfaringer. Stedet henvender sig nok primært til short-time klientellet og pigerne har begrænset mulighed for at sortere i kunderne så tænker de har haft en del dårlige oplevelser.

Jeg har selv kun haft +2 timer + video med ansigt besøg og så længe man ikke forventer GFE synes jeg at stedet har sin berettighed.

Mine bedste minder er lara croft look-aliken (med løve-tattoo på låret) som var all-in på at jeg gennemkneppede hende i doggystyle (der blev dog ingen anden omgang pga “my pussy hurts” :( ) 

Og en 19-årig som opførte sig som om at vi var live på stream og ordene “my turn to fuck you” siger vel alt…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...