Azoree 5 Skrevet 29. September (edited) https://sugardaters.com/us/profile/1JZq-MJnzG Pas på med hende her forudbetaling og overholder ikke aftalen. var kun 100,- og hun havde været en bruger derinde i lang tid så tænkte den var god nok sker heldigvis meget sjældent for mig Redigeret 29. September af Azoree Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2435 Skrevet 29. September Kan simpelthen ikke forstå at en der har været på EG i 3 år betaler forud! Der er IKKE en eneste der ikke er blevet svindelet, når de har betalt forud og alligevel gør en erfaren bruger det. Forudbetaling = NEJ TAK! Men tak for advarslen, så behøver alle andre ikke at spille tiden på "hende", som måske er Bjarne Bums der har købt en kasse Slots pilsner for din penge........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azoree 5 Skrevet 29. September Shit happens Og du har selvfølgelig ret, havde nok tabt sutten i et kort øjeblik tror det er anden gang dette nogensinde er sket for mig. så mon ikke jeg alligevel overlever. blot for advare andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 93 Skrevet 29. September Kan du løfte sløret hvad der skete ? Smuttede hun med de 100 kr ? , jeg har nemlig også været ved at lave en aftale med hende for noget tid siden . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Azoree 5 Skrevet 29. September Ja selvfølgelig hun ville have 100,- på mp før mødet da der var en del der havde brændt hende af. efter dette ville hun have 200,- mere til noget sukkersyge medicin. Men det var ikke den aftale vi havde lavet. Og så stoppede hun med at svare. Sikkert en dude med for meget fritid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 30. September Fatter ikke, at nogen betaler forud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg