Hop til indhold
Guest Fornicator

Sexet plussize kvinde - nul stjerner

Recommended Posts

Guest Fornicator

Er lige kommet hjem fra et besøg ho hende som kalder sig sexet plussize kvinde og det var en rigtig dårlig oplevelse

https://annoncelight.dk/showad/408159

Jeg gav 1.100 kr. for en halv time med gummi og det var total spild af penge. Stedet var en rodebutik og hun havde tydeligvis misbrugsproblemer. Han gave ikke blow og efter ca. 1 minut spurte hun om jeg snart kom. Som om det ikke var slemt nok så går døren til værelset pludseligt op og hun må med høj stemme bede hendes søster eller hvem det nu var om at gå ud. Derefter fik jeg gjort mig færdig med hånden. Det er suverænt den dårligste oplevelse som jeg har haft til dato og det siger ikke så lidt. 

Så gør jer selv og hende en tjeneste og hold jer væk. Jeg håber at den stakkels pige får den hjælp som hun behøver for hun har det tydeligvis ikke godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pedelar skrev, for 18 minutter siden:

Ja men du har aldrig hørt om falske billeder og urigtige oplysninger i annoncer???

Jo, men jeg tænker ikke at hun har været uærlige, når man ser på det hun har opgivet og billederne. Der stå jo ikke 50 kg, men 121 kg og brysterne ligger bestemt ikke en b-skål ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fornicator
Pedelar skrev, for 3 timer siden:

Hvor stor var hun og hvor store var hendes bryster?

Hun var rigtigt stor og havde store hængebryster. Men gør dig selv og hende en tjeneste at holde dig væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fornicator
Roden skrev, for 10 timer siden:

Jeg skrev med hende igår, nåede ikke et besøg igår. Det er jeg nu glad for.

Det skal du være. Hun er en stakkel som har brug for hjælp.

Jeg kan anbefale hende her som også er en lidt stor pige. Hun er rigtig sød og giver et rigtig godt blow

https://annoncelight.dk/showad/393848

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fornicator skrev, den 29.9.2024 at 16:48:

og hun havde tydeligvis misbrugsproblemer

At påstå at folk har misbrugsproblemer er ikke tilladt, @Fornicator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...