njord 5 Skrevet 29. September Hej derude Efter et par besøg hos Netty er det vist på tide med en kort anmeldelse: https://annoncelight.dk/showad/387656 Jeg kommer udelukket på grund af massagen, men naturligvis er den anden del også god. Hun er sød, imødekommende, en god krop og giver altså en kanon god massage. Stedet er meget diskret, hvilket er vigtigt for mig. Jeg vil ikke skrive en lang roman om hvad der forgår under mødet, men jeg er altid gået derfra glad og tilfreds. Njord 3 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 2. Oktober (edited) Jeg var også forbi Netty efter en Jyllands tur, hvor jeg også havde kneppet Nook i Vejle, Skøn pige med farlige dejlige muligheder. På vejen hjem ville jag have noget god massage, men blev som andre i en anden anmeldelse af hende fanget af hendes utrolig søde og sexede ydre. Og hun blev faktisk sødere og sødere, og tænker hun er en man kan få en meget intim og personlig relation med. Jeg fik tungekys, dejlig våde, fint intenst blow, det skønneste cow girl, hvor der var fri adgang til edens have, med de skønneste fyldige og faste naturlige C? skålsbryster, mere end en god håndfuld. Mere kys mere blow, og så var det tid til massage, som jeg egentlig var kommet for - og det var hård vedkommende skøn massage, hun gjorde Virkelig noget ud af det i modsætning til visse andre hvor man kan have dem mistænkt for at være gået i stå i et specielt greb de gentager og gentager, og ikke rigtig komme videre - men jeg ville være villig til at komme kun for massagen, men det gør hun vist kun 30 min, så skal der andre boller på suppen - og hvilken boller og hvilken supper. Kommer igen Redigeret 2. Oktober af Vildsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterParker 18 Skrevet 25. Oktober Hej I går havde jeg - som så mange andre herinde – fornøjelsen af en hyrdetime med den dejlige GP Netty. Netty er en ung dejlig skøn empatisk thai kvinde, der til fulde forstod at opfylde de ønsker, jeg havde til mit besøg. Efter de gode anmeldelser herinde - og billederne på annoncen - besluttede jeg, at nu skulle det være – et besøg hos Netty. Og hvordan gik det så – vel ankommet til stedet – rimelig centralt – men fornuftig diskret - i Odense – ringede jeg som aftalt til Netty og hun kom ned af trappen til hoveddøren – iført en lille kimono og et stort smil. Her fik jeg et stort knus og et vådt kys – så her steg forventningen yderligere et par grader. Hvad kunne det ikke blive til? Vel ankommet i lejligheden blev jeg vist ind i det forholdsvis lille rum med den store brede elskovsseng. Her afklarede vi det økonomiske mellemværende og Netty afførte sig kimonoen og åbenbarede en dejlig smuk kurvet krop med smukke store velformede bryster – der bare ventede på at blive taget på og krammet sensuelt. Netty satte sig overfor mig og kiggede mig dybt i øjnene – jeg udtrykte åbenbart en hvis generthed pga mit første besøg hos hende. Det syntes hun var ganske morsomt – men beroligede – hun skulle nok få mig på andre tanker gennem hendes intensive erotiske behandling. Vi aftalte først en god gang massage – som hun var berømmet for – for derefter at gå til sex’en den sidste halve time. Jeg var godt tændt og da Netty smed BH’en og slap de smukke frugter fri - ja så gik mine hænder ”på opdagelse” og hendes smukke brystparti fik et klem og våde kys på de stive brystvorter – men hun sagde med et smil – vent – det når vi til senere – gav min pik (der allerede var klar) et vådt kys – og bad mig så lægge mig på maven – så massagen kunne starte. Vi enedes om ”medium hård” massage. Og hvilken massage. Det er ingenlunde forkert, når andre herinde roser hendes massage som værende blandt top-3 af de mange dedikerede thai-massager, der tilbydes. Min krop blev dybde masseret – og hun gjorde det så godt at Netty flere gange spurgte til mit velbefindende – grundet mine udbrud – om jeg var OK – og om jeg var – det var skønt. Og så …..vendte jeg rundt – og min ophidselse kunne ikke længe skjules. Pikken stod lodret – klar til at indtage hendes dejlige våde skød. Men først blev der udvekslet dybe våde kys – hendes skønne bryster blev omfavnet og brystvorterne pirret med min ivrige tunge. Netty bad mig ligge på ryggen – så jeg kunne nyde hendes dybe øko blow. Åh hvor skønt. Det rislede gennem hele kroppen, når hun tog den til roden. Jeg bad hende lægge sig på ryggen, mens mine hænder kærtegnede hendes krop og min tunge fandt vej til revnen mellem hendes ben. Skamlæberne blev åbnet og tungen fangede klitoris - og jeg fornemmede her hun nød det oprigtigt. Hun var fugtig og klar og jeg besteg hende, mens jeg langsomt gled op i hende i forsigtige rytmiske stød. Hvor dejligt at se hendes store bryster rotere i synkron bevægelse med mine stød mod hendes underliv. Netty overtog nu igen styringen – hun red mig skønt, mens hendes store fortrin dansede i min øjenhøjde og det det gav mig mulighed for at kysse og klemme de skønne bryster endnu engang. Jeg kunne mellem hendes lår iagttage hvorledes hun red pikken. Den gik helt i bund. Det var ophidsende og skønt på samme tid. Så røg hun om på maven – med ansigtet vendt mod spejlet i fodenden - med hendes skønne bagdel strittende i luften - klar til at blive indtaget. Jeg gled igen op i hende og sendte dybe stød mod hendes frodige bagdel, mens jeg havde et fast greb om hendes hofter. Herfra iagttog jeg scenariet i spejlet – hendes bryster dansede ophidsende lystigt og vores øjenkontakt fortalte det hele – elskovsnydelse – når det er bedst (som jeg opfattede det). Efter vores skønne ridt blev der fin tid til afsluttende rolig samtale. Jeg fik en læskende danskvand at køle af på. Netty har bestemt hjertet på rette sted og jeg følte mig utrolig godt behandlet af en smilende, følsom, smuk og eftertænksom GP. Før hun låste døren bag mig fik jeg et vådt kys at gå hjem på. Hmm… Kan det anbefales at besøge hende – ja absolut! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gregersen 1 Skrevet 6. November Efter et besøg hos Veena samme sted og de fine anmeldelser så jeg frem til et besøg hos Netty. Det startede også fint flot pige og med en god gang massage dog knap så pirrende. Sexdelen var dog ikke noget at skrive hjem om. Blow blev noget forjaget og det var som om det bare skulle gå hurtigt. Kommer ikke tilbage til Netty, bliver det samme sted vælger jeg Veena. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1-2-3_testing 45 Skrevet 11. November Som tidligere anmeldt; Jeg er også kæmpe fan af Netty. Kommer der af og til og går altid glad derfra. Hendes massage er fantastisk. Jeg foretrækker hendes medium/sportsmassage. Det gør rigeligt "ondt" til mig :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 1. December Er der nogen der ved hvor i Odense C hun holder til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 1. December Naboen10 skrev, for 12 timer siden: Er der nogen der ved hvor i Odense C hun holder til ? I nærheden af Citybowling og TV2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 18 Skrevet 3. December Hun giver en vanvittig god massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 4. December Tak for info, hvad koster 1 time med massage og osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 97 Skrevet 4. December Naboen10 skrev, for 8 timer siden: Tak for info, hvad koster 1 time med massage og osv Det er af en eller anden grund ikke gangbart at skrive det her, hvis det ikke står i annoncen, men det er “standardpriser” i Odense, lidt dyrere end Vejle området, der har et langt bedre “udvalg” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 18 Skrevet 4. December MrExtra skrev, for 9 timer siden: Det er af en eller anden grund ikke gangbart at skrive det her, hvis det ikke står i annoncen, men det er “standardpriser” i Odense, lidt dyrere end Vejle området, der har et langt bedre “udvalg” Rolig nu mr ekstra - ingen kan nå netty top service og massage 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg