Ennig 37 Skrevet 30. September https://annoncelight.dk/showad/369361 Anna i Vejle igen igen. Jeg bliver aldrig træt af Anna en fantastisk energi hun viser. Kan hun få nok ? Jeg fik lyst til at besøge hende igen i går. Bliver modtaget med kram og kys - dejligt. havde bestil en time og den går alt for hurtig. Havde næsten ikke fået underbukserne af før hun tog den i munden. Blowjob det er hun god til. Wauv. Måtte be hende skrue lidt ned ellers ville jeg komme. Slikke hende, jeg elsker det. Hun bliver helt salig og kan ikke få nok. Kom flere gange hvis jeg holdt pause efter den første. Så gik det over i en dejlig 69. Jeg hader kondomer men forstår godt hun passer på os begge. Men hun har lært at putte gummiet på uden at jeg opdagede det. Hun red mig men jeg ville hellere tage hende bagfra. Elsker den faste røv. Der blev lidt tid til overs så lidt snak til massagen skønt. Nu er jeg klar til den nye måned. Og så er der heller ikke så lang tid til at jeg drager til Thailand i 2 måneder. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 108 Skrevet 24. November Jeg har været hos Anna i dag og konstaterer så også at det er rigtig laaang tid siden jeg har kommenteret Anna, som faktisk nu er gået hen og blevet min faste GP. Som Ennig skriver kan man bare ikke blive træt af hende. Uanset at hun med mig nok fornemmer “han kommer igen” er der bare intet hun falder af på - tværtimod. Hver gang denne fantastisk energi, indlevelse, øjenkontakt og ønske om at servisere - og ingen forstyrrende mobil. Til mit besøg i dag havde hun - fordi jeg havde kommenterede det - taget “seletøjet” jvf AL fotos på til seancen. Det var frækt - også da jeg senere tog det af hende. Vi kom hele vejen rundt med masser af kys, slik og sex i forskellige stillinger. Både blidt og mere hårdt - aldrig noget med “det ønsker jeg ikke”. Nu hører det måske med til historien at jeg de sidste 2 år har været forbi rigtig mange gange. Dermed kender hun mig og mine lyster - men når jeg tænker tilbage var det suverænt allerede fra første gang; ude på gaden igen dengang sagde jeg bare “wow” til mig selv. For tiden er der rigtig, rigtig mange thai piger i Vejle, der byder sig til. Anna har jo generelt travlt men hun fortalte at der lige for tiden faktisk kan være være huller i hendes kalender - forstå det hvem som kan !!! Anna vil under alle omstændigheder forblive her året ud - men under Julen vil hun tage sig nogle gode fridage. Så en adventsgave til sig selv bør ihvertfald være mulig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 25. November Ja det med hullerne i kalenderen, er jo som du selv siger, nok fordi der er ganske mange lækre thai'er i Vejle for tiden. Så det er egentligt meget let at forstå. I er godt nok heldige med udbudet i det område for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P1022 0 Skrevet 28. November Hvad ligger de forskellige priser på? Er det i en privat lejlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 28. November P1022 skrev, for 2 timer siden: Hvad ligger de forskellige priser på? Er det i en privat lejlighed? Priserne får man af Anna når man fortæller hvad man ønsker og hvor lang tid man vil have. Stedet er en massageklinik med reklamer på facaden men man bliver lukket ind af bagdøren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 2. December Anna får 5 stjerner ud af 5 mulig hun er sød lækker og mega fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 2. December Hvorfor er der så mange lækre Thaier i Vejle? - er ikke det samme andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 2. December Jeg har lige haft fornøjelsen af 1 time med den skønne Anna igen i dag. Man må virkelig sige at hun giver fuld valuta for pengene hun klarede at få mig til at komme 2 gange i munden på hende det er der ikke mange kvinder der har klaret indenfor en time tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 585 Skrevet 2. December Jeg kunne ikke være mere enig i at Anna er en fantastisk pige som forstår at levere det som man kommer efter og det sker uanset hvornår man kommer indenfor hendes åbningstid. Når dét er sagt så er hun en smule mere “trind” end dengang hun forlod os til fordel for Fyn, det må være alle de berømte romkugler de gav hende, hvorom alting er så havde jeg en fantastisk oplevelse med hende den anden dag. Men da jeg kiggede ind i hendes øjne kunne jeg fornemme en distance som ikke var der før.. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med min sidste kommentar, for det er et tveægget sværd man vil jo gerne besøge de mest populære piger, men selv de kan blive trætte.. uha det er en svær en, et rigtigt dilemma. Måske et emne for en ny tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 585 Skrevet 2. December Max Power skrev, Lige nu: Jeg kunne ikke være mere enig i at Anna er en fantastisk pige som forstår at levere det som man kommer efter og det sker uanset hvornår man kommer indenfor hendes åbningstid. Når dét er sagt så er hun en smule mere “trind” end dengang hun forlod os til fordel for Fyn, det må være alle de berømte romkugler de gav hende derovre , hvorom alting er så havde jeg en fantastisk oplevelse med hende den anden dag. Men da jeg kiggede ind i hendes øjne kunne jeg fornemme en distance som ikke var der før.. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med min sidste kommentar, for det er et tveægget sværd man vil jo gerne besøge de mest populære piger, men selv de kan blive trætte.. uha det er en svær en, et rigtigt dilemma. Måske et emne for en ny tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 2. December Max Power skrev, for 3 minutter siden: Jeg vil gætte på at du måske har ramt en dårlig dag for jeg må sige at hun gav sig 100% i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 585 Skrevet 2. December Brian50 skrev, 1 time siden: Jeg vil gætte på at du måske har ramt en dårlig dag for jeg må sige at hun gav sig 100% i dag Jeg skrev ikke at hun ikke leverede 100%, læs igen lidt længere nede i indlægget og kom igen.. ”Men da jeg kiggede ind i hendes øjne kunne jeg fornemme en distance som ikke var der før..” Denne sætning mener jeg, og ikke din tolkning, men måske du ikke fornemmer mennesket du besøger og bare kører på…hvad ved jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 2. December Max Power skrev, for 4 timer siden: Jeg skrev ikke at hun ikke leverede 100%, læs igen lidt længere nede i indlægget og kom igen.. ”Men da jeg kiggede ind i hendes øjne kunne jeg fornemme en distance som ikke var der før..” Denne sætning mener jeg, og ikke din tolkning, men måske du ikke fornemmer mennesket du besøger og bare kører på…hvad ved jeg. Jamen jeg skal ikke afvise at jeg har misforstået hvad du mente Jeg må bare sige at den følelse havde jeg slet ikke jeg føler at vi har rigtig god kemi og kan snakke om alt muligt så det er altså ikke bare sex lige på og hårdt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 14. December Dejligt genbesøg i går hos dejlige Anna jeg var hos denne skønhed i 90 min og ja vi kom hele vejen rundt nu glæde jeg mig bare til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg