Allways99 0 Skrevet 30. September, 2024 (edited) Kan du evt. skrive til med vedr. hende du har omtalt tidligere ( - du havde besøgt hende og havde n god oplevelse , men vil ikke anbefale at besøge hende, hun boede på et bosted ) Kan ikke lige finde ud af hvordan man skriver direkte til dig sorry Redigeret 30. September, 2024 af Allways99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 351 Skrevet 30. September, 2024 (edited) Slettet Redigeret 30. September, 2024 af Den nye grydeske Opklaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 103 Skrevet 30. September, 2024 Mon ikke han mener denne her Frisk pige, 32 på Bosted - nogle erfaringer? - Efterlysninger på Sjælland og København - Eroguide.dk. Men annoncen er taget ned nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 238 Skrevet 30. September, 2024 Allways99 skrev, for 2 timer siden: Kan ikke lige finde ud af hvordan man skriver direkte til dig sorry Du kan tagge ham @Kiillii, men som @Nightwish skriver så er annoncen nede og nok ikke relevant nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 598 Skrevet 30. September, 2024 Besøgte hende i sommers og havde en lækker oplevelse.. Hendes kommunikation er lidt langsom og til tider kan være lidt svært at forstå.. Hun er bestemt ikk nærig med noget og hun tager godt imod og er dejlig stram Hun kan/kunne godt lide at jeg tog ordentligt fat uden at være voldelig, hun sutter også godt og du kan uden problem gagge hende med masser og spyt og savl og hun tilbyder også CIM og COF uden mer betaling Jeg gav 1200 kr for 30 min uden og med rimming og det var en dejlig oplevelse Hendes værelse/lejlighed kunne godt trænge til en omgang rengøring og tvivler på hun skifter lagn hver gang men hvis du kan se forbi det så var den en dejlig omgang Har ihvertfald tænkt mig at besøge hende igen og denne gang med analt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allways99 0 Skrevet 1. Oktober, 2024 Hvordan er adgangsmulighederne , hun skriver man kan komme til hende via en have …. er det korrekt ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 598 Skrevet 1. Oktober, 2024 Jeg fik adressen- ringede på dørtelefonen- og hun hentede mig på gangen- jeg så ingen have men det var også mørkt da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1657 Skrevet 2. Oktober, 2024 Allways99 skrev, den 30.9.2024 at 10:50: Kan ikke lige finde ud af hvordan man skriver direkte til dig sorry Du går ind på personens profil og klikker på "besked", @Allways99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg