Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele min dejlige oplevelse med Thai Sara   , som virkelig fortjener ros for både sin professionalisme og sin venlige natur. Fra det øjeblik hun ankom, var det tydeligt, at hun er yderst erfaren og dygtig til sit håndværk. Hun er uddannet massør, og det kunne mærkes i hver eneste bevægelse under massagen.Jeg betalte 1500 kr. + 400 kr(Bor selv omkring Ballerup) . for taxa, og hun fortjente hver eneste krone. Hun sørgede for, at jeg fik en stærk og effektiv massage, som var lige, hvad jeg havde brug for efter min træning. Selvom jeg kun havde bestilt en time, blev hun 10-15 minutter ekstra uden at tage noget  for det, hvilket virkelig viser, hvor dedikeret hun er til at give en god oplevelse.Hendes billeder er 100% ægte, og hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. Hun har dejlige, naturlige bryster, som passer perfekt til hendes slanke og velholdte krop. Udover massagen tilbød hun alt, der stod på hendes profil, uden nogen form for ekstra betaling. Hun er sød, imødekommende og sørger for, at man føler sig helt tilpas under hele sessionen. Hvis du leder efter en fantastisk massageoplevelse og lidt ekstra, kan jeg varmt anbefale Thai Sara.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...