Slowman 1048 Skrevet 30. September (edited) Jeg var på er anderledes besøg idag. Jeg kan godt finde på at lave lidt research. Der er en anonce med fin beskrivelse af en skøn dame på 30 år, som ikke får nok sex hos kæresten og derfor invitere sexkøbere til fadet. Du kan få det hele - det meste. Hygge GFE slikke her og der og alle positioner og sødme og lækker osv. Fine billeder af en nordisk/dansk udseende en smule buttet måske blondine. Dansk navn. Nå tænkte jeg det er sgu nok ikke en dansker og gad vide hvad der gemmer sig bag den fine annonce. Jeg skrev SMS Hej xxx Jeg er dansk, mand, 66 år og 174/74kg Lidt over middel moden, men måske det går alligevel. Jeg kunne ønske mig en fræk aftale 30 min med GFE. Jeg vil gerne kneppe, men får mest udløsning ifm 69, bj, hj og det gør ikke noget hvis det går hurtigt. Det er godt at smede mens jernet er varmt. Bagefter nyder jeg at putte kæle og snakke, hvis der er tid. Har du tid idag efter 13.30? Der var hurtig kontakt og aftale. Da jeg ankom lidt tidligt, blev jeg lukket ind efter hurtig SMS kontakt. Døren blev åbnet af en lækker latina, ret mørk i det, men skøn. Nå det var så ikke hende jeg skulle besøge men pigen ovenpå. Jeg blev fulgt op og det var en lidt lysere super lækker model der mødte mig. Virkelig super smil, tingel tangel i navlen, meget sexet lingeri. Meget venlig og sød. Hun talte hverken dansk eller engelsk udover at hun godt forstod at hendes udseende var godkendt. Betaling 1000 kr, tøj af og hun tog også tøjet af. Vi kælede i 30 sekunder så pegede hun på madrassen. Jeg lagde mig. Hun kunne ikke være i tvivl om at jeg var klar, så hun startede med blow med gummi (noget jeg normalt ikke nyder, men nu var det jo research). Det holdt rejsningen til nok fordi hun smilede frækt med de skønneste øjne og efter 30 sek blev det Cowboy/girl. Og jeg holdt vel 5 minutter før jeg fik udløsning. Det var ret hidsigt og jeg nød det. Det er vist kun 3. gang jeg får udløsning med GP som jeg knepper. Alle andre har være oliesvensk. Så var der jo gået 10 minutter. Vi lå og hyggede og talte sammen. Hun kunne brasiliansk og fransk. Jeg kan en smule fransk, men det meste var Google translate. Hun var fra Brasilien. Havde boet i Frankrig en årrække og var nu på turne rundt. 2-4 dage i Odense og så videre. Hun var sød og jeg gav en drikkeskilling. Jeg var ude på gaden 25 minutter efter jeg var gået ind. Det her er ikke en anmeldelse men et debatindlæg. Jeg tror jeg kunne have fået en bedre oplevelse med en dansk pige fx @JenniferRomantica, som er lige så lækker og sexet, hvis jeg havde aftalt et forløb der ligner. sexen havde været lige så god - også med gummi på blow jobbet og den efterfølgende cowgirl. Men de næste 15-20 minutter havde været meget, meget bedre. Og prisen havde været den samme. 1000 kr, så danske piger er ikke dyrere. Heller ikke de lækre Jeg tror forskellen ligger mere i, at det kan være sværere at undgå usexet small talk indledningsvist med søde danske piger og at man går til den uden alt for meget forspil. Jeg havde nu meget gerne slikke mis osv lidt mere før akten i stedet for at pigen i dette tilfælde smurte sig med noget vandbasseret glidecreme med frugtsmag Nå men, mon hun var handlet, den søde pige? Jeg tror det ikke. Der var fin kommunikation på dansk med alfons. Pigen anede ikke hvad vi havde aftalt. Jeg synes min oplevelsen er en kommentar til debatten om priser og hvad de udenlandske piger leverer. Ikke noget en dansk pige ikke kunne levere mindst lige så godt eller bedre, men måske er der noget sexet ved at man mest kan handle - ikke tale….. Men sjovt med lidt research, synes jeg. som sagt ikke en anmeldelse, men derfor kan I jo godt få et link https://annoncelight.dk/showad/411343 Redigeret 30. September af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 30. September Det forklarer jo den manglende sex hvis hun er i Danmark og manden er i Frankrig kan man vel sige.. Ellers vil jeg nærved påstår at den påstand som kvinde sjældent er sand og ellers er den nok tildels ens egen skyld.. Jeg synes det kan virke som om at flere og flere udenlandske piger sætter deres priser op hvilket er virkelig dejligt at se.. Jeg har tit set annoncer hvor prisen - med ekstra ydelser - var højere end min pris der sådan helt uden ekstra betaling kan indeholde en eller anden form for kys, sorte kys til mig og COB uden det koster ekstra.. Nogle piger tager ekstra for footfetish hvilket jeg aldrig har gjort.. Men nu tror jeg så heller ikke at min pris er blandt de højeste i det danske segment.. Men mange danske piger holder sig vist til de 1000 kr for 30 min så det er vel sammenligneligt.. Da jeg arbejdede i saunaen med den del udenlandske kvinder var de danske piger mest populære.. Vi havde de samme regler, tilladte ydelser og priser så der var de eneste forskelle vores forskellige udseende og nationaliteter.. Dog var alle pigerne super dygtige til engelsk og nogle af dem kunne sagtens forstår dansk så sprogbarrieren var ikke engang så stor som den du beskriver oplevet.. Jeg ved ikke hvad grunden har været men jeg kan personligt selv bedre være intim med en gæst der snakker som minimum engelsk på et forståeligt niveau så jeg har altid forestillet mig at det var det der gjorde sig gældende.. Nogle gange kom asiatiske rigmænd med en ung tolk - der selvfølgelig ikke tog med på værelset - og det var altså akavet når man ikke kunne sige et ord til hinanden.. Det virker lidt til at du bekræfter den teori imellem de rosende ord.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 30. September (edited) Når jeg nævner det med at det måske er mere sexet at man ikke kan tale, men bare handle, tror det måske taler til mænds urinstinkt… bare at knalde pigen uden videre snak. Som det også siges i sangen om rigtige mænd: Her er sex og her er smukke piger her er kvinden - ned på alle fire ikke mere vrøvl og ikke mere overflødig snak ikke mere tid at spilde Og så er det jo bare dejligt at være søde og tale før og efter, men under akten, må man kunne lade driften tale. Jeg synes jeg husker fra vores første møde @JenniferRomantica, at du sagde: slå hovedet lidt fra - det øverste altså, så går det bedre. Frit citeret. Og måske er det lidt lettere med piger der alligevel ikke forstår hvad man siger. Især, når med er snaksagelig som jeg er. Redigeret 30. September af Slowman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1018 Skrevet 30. September (edited) . Redigeret 30. September af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1018 Skrevet 30. September Slowman skrev, for 15 minutter siden: @JenniferRomantica, at du sagde: slå hovedet lidt fra - det øverste altså, så går det bedre. Frit citeret. Og måske er det lidt lettere med piger der alligevel ikke forstår hvad man siger. Især, når med er snaksagelig som jeg er. Det giver bare rigtig god mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 30. September Slowman skrev, for 3 minutter siden: du sagde: slå hovedet lidt fra - det øverste altså, så går det bedre. Frit citeret Nu er jeg jo så klog såååå.. Det er helt sikkert korrekt.. Jeg er sikker på det også er korrekt at det er nemmere at slår hovedet fra hvis man ikke snakker samme sprog.. Der er flere andre der har nævnt det som værende grunden til at de valgte udenlandske kvinder herinde.. At de fuldstændig kunne smide "frygten" for at der var krav på en decideret samtale for den kunne ikke foregår uanset om ønsket så skulle være der.. Jeg tror det måske appellerer mindre til mig som kvinde - eksemplet med asiatiske rigmænd - fordi jeg er rimelig sikker på mine egne kommunikative evner.. Der har mænd måske i særdeleshed et ønske om at ikke kommunikerer lige så åbent.. Ønsket om "lige på og hårdt" som du nævner.. Hørte en hjerneforsker forklarer at en af forskellene på mænd og kvinders hjerner er at mænd har kasser og ingen af kasserne rør ved hinanden og kvinder har kasser MEN alle kasser rør hinanden.. Måske det samme gør sig gældende hvad angår "sex" og "snakke" kasserne.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1018 Skrevet 30. September Yup, den er her Skide sjov !! Og han har jo fuldstændig ret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 30. September Slowman skrev, 1 time siden: Jeg tror forskellen ligger mere i, at det kan være sværere at undgå usexet small talk indledningsvist med søde danske piger og at man går til den uden alt for meget forspil. Hvorfor skulle det være svært at finde hos en dansk pige? Det er da nærmest standard pakken og hvis man helst helt er fri for snak først, så tænker jeg at man sagtens kan skrive og aftale det. Og så er det også nemmere med kommunikationen hvis man gerne vil slikke inden hun hopper på en. Alternativt kan man vel altid vælte dem af og slikke midtvejs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 236 Skrevet 30. September (edited) JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Hørte en hjerneforsker forklarer at en af forskellene på mænd og kvinders hjerner er at mænd har kasser og ingen af kasserne rør ved hinanden og kvinder har kasser MEN alle kasser rør hinanden.. Måske det samme gør sig gældende hvad angår "sex" og "snakke" kasserne Det må være ham her: (slettet - nogen kom først) Her er en anden måde at beskrive på, hvorfor manden bare skal have stilhed: Er det for øvrigt ikke derfor, blowjob er så populært...? Redigeret 30. September af køb dansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 30. September Refresh skrev, for 12 minutter siden: Hvorfor skulle det være svært at finde hos en dansk pige? Det er da nærmest standard pakken og hvis man helst helt er fri for snak først, så tænker jeg at man sagtens kan skrive og aftale det. Og så er det også nemmere med kommunikationen hvis man gerne vil slikke inden hun hopper på en. Alternativt kan man vel altid vælte dem af og slikke midtvejs. Det er ikke svært at finde, man skal jo bare vide det er der man gerne vil have Og så er det svært at praktisere, hvis man er, som jeg, meget talende. Jeg holder af at tale med pigerne, så meget at jeg betaler for ekstra tid så vi kan nå at tale sammen. Jeg skal nok bare lære og bede om at det bliver bagefter sex-hygge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1018 Skrevet 30. September køb dansk skrev, for 21 minutter siden: Er det for øvrigt ikke derfor, blowjob er så populært...? @Slowman Du kunne jo også bare gå ned på hende og gå hjem når du er færdig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2025 Skrevet 30. September Needy skrev, for 2 timer siden: Og han har jo fuldstændig ret Passer ikke på mig. Jeg er mere, sådan .. Woody Allan ... Alle kasserne er væltet, indholdet ligger hulter til bulter, og ledningerne ligger og gnistrer ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2025 Skrevet 30. September (edited) ... men helt seriøst, så er jeg meget til kælesex ... Og så er det helt fint, hvis pigen snakker, eller vi snakker sammen før, under eller efter ... Afhængig af situationen eller pigen ... Der er ikke noget vi skal nå ... Á propos videoen, så har et langt liv lært mig at jeg ikke kan fixe noget som helst .. Men jeg har - også (i den grad) i mit peronlige liv - opdaget værdien i, bare at lytte ... Redigeret 30. September af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 236 Skrevet 1. Oktober (edited) Vedr. links til videoer, så kan jeg ikke spille dem fra siden, men "Watch on YouTube" nede i venstre hjørne virker (det er muligvis kendt viden). Jeg vil anbefale den med Monique Marvez! Redigeret 1. Oktober af køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 1. Oktober Slowman skrev, for 9 timer siden: lære og bede om at det bliver bagefter sex-hygge. Nemmerlig. En mulighed er at aftale med pigen at hun tager teten og holder dig fast i at du skal holde mund og tage imod. I kan også aftale at hun "tvinger" dig til at slikke hende, så du helt er fri for at tænke og er fri til at nyde. Lidt hygge bestemthed er ikke at fornægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 1. Oktober Refresh skrev, 1 time siden: Nemmerlig. En mulighed er at aftale med pigen at hun tager teten og holder dig fast i at du skal holde mund og tage imod. I kan også aftale at hun "tvinger" dig til at slikke hende, så du helt er fri for at tænke og er fri til at nyde. Lidt hygge bestemthed er ikke at fornægte Jeg prøvede jo domina med to piger for kort tid siden. Der er det bare at holde kæft og parere ordrer Det er fræk at blive beordret til dit og dat, men det er også frækt når den Domina der bestemmer beordre den anden pige til at gøre dit og dat. Jeg lavede en anmeldelse på Fyn siden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 1. Oktober Min første oplevelse med en dansk GP ligger 30 år tilbage, hun oplærte mig, så der betød et fælles sprog alverden. I min aktive periode, som sluttede for et par år siden, var det primært udenlandske eller engelsktalende (Thai piger) som jeg besøgte, og det var fint. Dog fik jeg besøgt en dansk talende thaipige, og det var meget bedre, at have et fælles sprog gav så meget ekstra. Jeg bookede altid lang tid, og elskede at snakke bagefter/imellem hyggen, og at kunne snakke frit på dansk giver noget ekstra, og det på trods af at jeg taler engelsk og tysk uden problemer, men det er nemmer på dansk. Så hvis man kommer for mere end sex, så er et fælles sprog meget vigtigt. Jeg er stoppet med at gå til GP, men har flere gange overvejet at lave en aftale med en rødhåret dansker, bare for at snakke med hende, da jeg tror vi kunne få en god tid til at gå, hvis jeg har vurderet hende rigtig ud fra hendes optræden her på siden. Måske jeg gør det en dag, men er sku bange for, når jeg ser den lille lave basketball spiller, at jeg ikke kan holde mig til snakken. @JenniferRomantica 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2025 Skrevet 1. Oktober Refresh skrev, for 15 timer siden: . I kan også aftale at hun "tvinger" dig til at slikke hende, så du helt er fri for at tænke og er fri til at nyde. Lidt hygge bestemthed er ikke at fornægte Jeg kunne godt forestille mig, at en pige gelejdede mig igennem og fortalte mig hvad hun synes er rart ... Men jeg er bestemt ikke til domina'er - selv om jeg er en ret forsigtig og ængstelig mand ... Jeg ville løbe skrigende væk, eller få et grineflip ... Slowman skrev, for 14 timer siden: det er også frækt når den Domina der bestemmer beordre den anden pige til at gøre dit og dat. Det er interessant at tænke på hvad der kunne ske, hvis de to domina-piger blev uenige om hvem af dem, der bestemte ... Jeg har faktisk besøgt piger, der også tilbød dominans ... De er også gode til GFE, er min erfaring .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 1. Oktober Den nye grydeske skrev, for 12 timer siden: Måske jeg gør det en dag Jeg er ufattelig god til at snakke faktisk.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 2. Oktober JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Jeg er ufattelig god til at snakke faktisk.. Det er du, men man skal nu være noget stanhaftig for at nøjes med at snakke…… Og det ville da næsten også være synd. Om ikke andet kan man da give lidt massage, strygninger, kæl og nyde en skøn, berøringsvenlig dame. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 2. Oktober Slowman skrev, den 30.9.2024 at 19:29: .. Men sjovt med lidt research, synes jeg. som sagt ikke en anmeldelse, men derfor kan I jo godt få et link https://annoncelight.dk/showad/411343 Hun har skrevet til mig, at hun er halv dansk og halv thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 2. Oktober Langesen skrev, for 15 minutter siden: Hun har skrevet til mig, at hun er halv dansk og halv thai Jeg vil ikke bliver overrasket hvis det er forskellige piger man møder via den annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 2. Oktober Er billederne de samme, Slowman? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 2. Oktober (edited) Langesen skrev, for 2 timer siden: Er billederne de samme, Slowman? Ja og det er bestemt ikke den pige jeg mødte. Hende jeg mødte var i min optik mere sexet og lækker. Som sagt, lidt research, så ikke overrasket Redigeret 2. Oktober af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg