KBH2200 58 Skrevet 1. Oktober Hej. Jeg vil høre om nogen kan fortælle om deres oplevelse med hende her https://annoncelight.dk/showad/407702 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 577 Skrevet 1. Oktober Godt nok dyrt hvis du vil have ekstra tid selvom kroppen det stram ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders 48 Skrevet 2. Oktober Hun har været igang længe, jeg har mødt hende og synes hun var sød, lidt genert men ganske fin oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 4. Oktober Jeg har mødt hende en del gange. Hun er super sød. Og en meget køn pige, som har let til latter. Min oplevelser har været fremragende hvergang ihvertfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 4. Oktober xazia skrev, for 20 minutter siden: Jeg har mødt hende en del gange. Hun er super sød. Og en meget køn pige, som har let til latter. Min oplevelser har været fremragende hvergang ihvertfald. Tak for feedback. Vil du mene hun er stram? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders 48 Skrevet 4. Oktober KBH2200 skrev, for 2 timer siden: Tak for feedback. Vil du mene hun er stram? Meget stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 4. Oktober (edited) KBH2200 skrev, for 8 timer siden: Tak for feedback. Vil du mene hun er stram? Jeg mener også at hun er forholdsvis stram. Gammel rotte skrev, 1 time siden: Hvilken krop, og hvilke bryster!! Wauvvv. Ja det er 100% hende på billederne. hendes krop og bryster er yderst velskabte. Hun har også et rigtig smukt ansigt. Hun har også en fin og lille dog meget flot røv. I min optik en af de flotteste piger i branchen. Jeg har bare ikke økonomi til, at mødes med hende mere end max 2 gange om måneden. Redigeret 4. Oktober af xazia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg