SantaKlavs 3 Skrevet 1. Oktober Nogen der har besøgt denne kvinde ? Overvejer at tage til viborg for at møde hende, men nogen der kan berette noget? https://annoncelight.dk/showad/393467 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 1. Oktober Jeg har været der. Og kommer ikke igen. Hun var såmænd ganske engageret og virkede til at kunne lide det. Men hendes udseende/krop stemmer på ingen måde overens med ordlyden i annoncen. Langt fra. Hun tændte mig ganske enkelt ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 2. Oktober AlexS skrev, for 14 timer siden: Jeg har været der. Og kommer ikke igen. Hun var såmænd ganske engageret og virkede til at kunne lide det. Men hendes udseende/krop stemmer på ingen måde overens med ordlyden i annoncen. Langt fra. Hun tændte mig ganske enkelt ikke.. Vil du sige det er hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 2. Oktober Wolfen0204 skrev, for 1 time siden: Vil du sige det er hende på billederne? Svært at se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djohnnie Hades Djazzie 1 Skrevet 11. Oktober Jeg har set hendes Facebook og billeder der og har også undret mig over forskellen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg