AGB 57 Skrevet 2. Oktober Har lige besøgt Panshita hos Kalasin Thai Massage ved Hans Knudsens Plads. Hun er sød, ærlig, lille og lidt buttet - og hun giver vitterlig en fantastisk Thai Olie Massage. Men, der bliver ikke tilbudt mere end det ej heller overhovedet overvejede jeg at spørge. Så, for det er fem stjerne for massagen men nul stjerner for 'massagen'. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_dude_man 62 Skrevet 4. Oktober Her er hendes hjemme side med kontakt info: http://kalasin-thai-massage.dk Og jeg kan tilslutte mig, hun giver en rigtig god massage og er sød men lidt buttet er en underdrivelse, men skal man have massage betyder hendes vægt bare der er mere vægt bag - lol. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1486 Skrevet 5. Oktober (edited) Oliekongen skrev, den 2.10.2024 at 17:27: Det sted er legendarisk. Det var Københavns bedste Thai massage sted indtil Ju forlod det for ca. 5 år siden. Ju var, og er stad.... Tråden handler ikke om Ju eller nostalgi, @Oliekongen Redigeret 6. Oktober af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg