Nightwish 93 Skrevet 13. Oktober, 2024 (edited) 100 % dansk Buttet kvinde skrev, for 1 time siden: Du glemmer vist at fortælle at jeg har overført pengene til dig. Der gik bare en dag. Nå, TS, kan du bekræfte dette?? At du i en anden tråd kommer med samme beskyldning gør ikke sagen bedre. Din troværdighed er gået noget fløjten!! Redigeret 13. Oktober, 2024 af Nightwish Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1240 Skrevet 13. Oktober, 2024 SkiveGut skrev, den 2.10.2024 at 21:35: Hejsa! Havde lige min første dårlige oplevelse. Havde en aftale med en dansk kvinde med gode anmeldelser og alt virkede "legit" men da hun ikke kørte ud normalt aftalte vi halvdelen af beløbet inden hun kom og resten når hun kom, men hun aflyste så og vi aftalte at hun vil sende pengene tilbage, men dette er ikke gjort... Hvad gør man i sådan en situation? Det er altid god stil at melde tilbage i tråden - at pengene er modtaget retur! Hvis de er det - det kan jeg naturligvis ikke udtale mig om. Men det er ikke i orden at lade en tråd "hænge" hvis der blot er tale om en misforståelse 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 933 Skrevet 13. Oktober, 2024 (edited) Nightwish skrev, for 7 timer siden: Nå, TS, kan du bekræfte dette?? At du i en anden tråd kommer med samme beskyldning gør ikke sagen bedre. Din troværdighed er gået noget fløjten!! Ro på, fordi hun siger at hun gav ham pengene tilbage dagen efter, betyder det jo ikke at det er sandt. Indtil der ligger et screenshot eller anden bevis for at hun betalte tilbage dagen efter, så er hans troværdighed helt intakt efter min mening. Redigeret 13. Oktober, 2024 af Den Anonyme Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 933 Skrevet 13. Oktober, 2024 Julius skrev, for 7 timer siden: Det skal vi nok lige have @SkiveGut til at bekræfte, og @Stapler eller @Bryan Mills til at vurdere hele tråden. Jeg er ikke ude på at hænge nogen ud uden grund, og er jeres mellemværende ude af verden, så skal mine indlæg i tråden selvfølgelig slettes. Det er nemt nok - Enten kan @SkiveGut eller @100 % dansk Buttet kvinde sende screenshot til Moderator. Ellers så synes jeg bare den her tråd skal låses. Del dette indlæg Link til indlæg