novice6700 7 Skrevet 2. Oktober Skrev lidt frem og tilbage med hende. Jeg kan ikke skrive så meget, på grund af person følsomme oplysninger. Men tingene giver ikke helt mening. Grundet blokering og sugardaters.dk nye tiltag kan jeg ikke dele link. www.sugardaters.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 93 Skrevet 3. Oktober Hun skriver ingen sex ? Lyder da lidt kedeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 4. Oktober novice6700 skrev, den 2.10.2024 at 22:13: Skrev lidt frem og tilbage med hende. Jeg kan ikke skrive så meget, på grund af person følsomme oplysninger. Men tingene giver ikke helt mening. Grundet blokering og sugardaters.dk nye tiltag kan jeg ikke dele link. www.sugardaters.dk du kan sagtens linke, men det virker ikke længere, og hvad skal man passe på ? ikke at spilde ens tid, på en der ikke vil sex ? Det fremgår jo af hendes profil. Selvfølgelig skal du tage hensyn til folks privatliv ? Men at skrive et fuldstændigt ligegyldigt indlæg her er da spild af min tid ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg