Tungen72 5 Skrevet 3. Oktober Hej der er en thai pige, Lucky i Vejle som jeg syntes ser godt ud og teksten i hendes profil tiltaler mig, men er der nogen der har noget at sige om hende, så jeg ikke køre efter en fuser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 3. Oktober Tungen72 skrev, Lige nu: Hej der er en thai pige, Lucky i Vejle som jeg syntes ser godt ud og teksten i hendes profil tiltaler mig, men er der nogen der har noget at sige om hende, så jeg ikke køre efter en fuser ? https://annoncelight.dk/showad/393876 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 11. Oktober Nå men når der ikke var nogen reaktion tog jeg chancen, eller det passer faktisk ikke, jeg kørte enlig efter en anden men hun viste sig at være 15-20 år ældre end opgives så jeg besøgte Lucky i Vejle centrum og hun skriver 25 og det er ikke helt ved siden af, så jeg gik ind og betalte for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zamfir 13 Skrevet 12. Oktober Og var du så glad, efter den time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 12. Oktober (edited) Jeg var ihvertfald tilfreds, en god massage der langsomt gik over i en rigtig god GF oplevelse, hun havde 2 priser en hvor sex er med og en uden Blow er altid uden med mindre man ønsker andet. Det eneste jeg kan pege fingere af var at jeg syntes lidt jeg skulle tage initativ, men når jeg så startede noget fuldte hun op, og jeg fik alt hvad jeg bad om så er det vel okay og måske var hun bare i tvivl om hvad jeg ønskede Så alt i alt et rigtig godt knald mm. Redigeret 12. Oktober af Tungen72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 29 Skrevet 18. Oktober Tungen72 skrev, den 12.10.2024 at 13:45: Jeg var ihvertfald tilfreds, en god massage der langsomt gik over i en rigtig god GF oplevelse, hun havde 2 priser en hvor sex er med og en uden Blow er altid uden med mindre man ønsker andet. Det eneste jeg kan pege fingere af var at jeg syntes lidt jeg skulle tage initativ, men når jeg så startede noget fuldte hun op, og jeg fik alt hvad jeg bad om så er det vel okay og måske var hun bare i tvivl om hvad jeg ønskede Så alt i alt et rigtig godt knald mm. Hvad var prisforskellen for med og uden for 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 19. Oktober En time med 1200 og jeg spurgte ikke ind til prisen uden da jeg ikke ønskede det. er 1200kr for 1 time ikke nogenlunde prisniveauet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 29 Skrevet 19. Oktober Jo det er ikke dyrt nærmere i den billige ende- det må vist prøves. Er der gade parkering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 20. Oktober Så skal det være på en af sidegaderne men der er en p-plads meget tæt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 202 Skrevet 24. Oktober Tungen72 skrev, den 19.10.2024 at 11:40: En time med 1200 og jeg spurgte ikke ind til prisen uden da jeg ikke ønskede det. er 1200kr for 1 time ikke nogenlunde prisniveauet ? I langt de fleste tilfælde er 1200 for 45 min og 1500 for 60 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 25. Oktober Napoleon69 skrev, for 9 timer siden: I langt de fleste tilfælde er 1200 for 45 min og 1500 for 60 min Så er det jo Win Win både en god oplevelse og en god pris, mange gange får man jo en oplevelse på den niveau man betaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg