Guest vil gerne domineres Skrevet 3. Oktober Har desværre haft et par dårlige erfaringer med Madame M i Odense Aftalte tidligere i år en seance hvor vi var enige om detaljerne og pris, her vælger hun så at annulere vores seance pga sygdom, jeg tænkte det kan overgå os alle så skrev selvfølgelig blot god bedring til hende Min tvivl tænkte jeg skulle komme hende tilgode og aftalte så et møde igen, alt var klappet og klart, detaljer på seansen som ikke var noget vildt, pris osv..... Dæleme om ikke hun igen samme dag som seansen skal være vælger at annulere igen Har aldrig oplevet noget så useriøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 3. Oktober Nu ved jeg, at Madame M ligger syg med en virkelig slem omgang Corona. Så det er på ingen måde en dårlig undskyldning. Man er desværre ikke selv herre over sygdom. Knus Anna 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vil gerne domineres Skrevet 4. Oktober Ok fair nok, ville egentlig have slettet opslaget Hvordan sletter man? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vil gerne domineres Skrevet 4. Oktober vil gerne domineres skrev, den 3.10.2024 at 13:08: xx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vil gerne domineres Skrevet 4. Oktober vil gerne domineres skrev, den 3.10.2024 at 13:08: Har desværre haft et par dårlige erfaringer med Madame M i Odense Aftalte tidligere i år en seance hvor vi var enige om detaljerne og pris, her vælger hun så at annulere vores seance pga sygdom, jeg tænkte det kan overgå os alle så skrev selvfølgelig blot god bedring til hende Min tvivl tænkte jeg skulle komme hende tilgode og aftalte så et møde igen, alt var klappet og klart, detaljer på seansen som ikke var noget vildt, pris osv..... Dæleme om ikke hun igen samme dag som seansen skal være vælger at annulere igen Har aldrig oplevet noget så useriøst Kan umiddelbart ikke slette opslaget Har fået vished for at Madame rent faktisk er syg, derfor ville jeg egentlig have slettet opslaget. Jeg var meget frustreret over at Madame begge gange vi havde aftalt at mødes vælger at annulere vores aftale, var helt sikker på det blot var dårlig stil, dette er ikke tilfældet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg