Guest vil gerne domineres Skrevet 3. Oktober Kære Alle Kan nogen anbefale en god domina i det jyske, helst Århus eller nord for, har nogle gange besøgt Stella Jeg kan godt lige at blive spærret inde, blive lagt i lænker osv, kontrolleret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. Oktober (edited) Måske ville under efterlysninger give flere svar. Bed Adm om at flytte dit opslag Redigeret 3. Oktober af Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jegernysgerrig 35 Skrevet 4. Oktober vil gerne domineres skrev, den 3.10.2024 at 13:10: Kære Alle Kan nogen anbefale en god domina i det jyske, helst Århus eller nord for, har nogle gange besøgt Stella Jeg kan godt lige at blive spærret inde, blive lagt i lænker osv, kontrolleret Jeg vil klart anbefale Lady Hera Hun har utrolig stor indlevelse og en fantastisk evne til at ramme det man allermest brænder for at opleve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 55 Skrevet 5. Oktober lady shannie kunne også være et godt bud hun har lige åbne sit egen sted ved hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thommm 0 Skrevet 5. November Frk. Clara. Er ikke aktiv mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg