Hop til indhold

Recommended Posts

Det blev en rigtig dejlig dag.

Var på vej i bad til morgen, da jeg lige fik en sms med..... Tak for sidst, min fisse trænger til at blive slikket "ps jeg er i Støvring"...

Godt så, et svar retur... Så du vil gerne have den slikket i dag.... JA TAK :huh: Ok vi ses om 1 time.

Hun behøver ikke så meget ros, ej heller retur til mig, men forhel... det er længe siden jeg har kneppet, slikket fisse i 50 min. Hun er nok gået hen og blevet en favorit, tror hun udnytter, at jeg ikke kan stå for hende.

Hun er bare skøn drenge. Skrev en sms på vej hjem med et tak for i dag og en :) gik lidt, så kom der en retur med "det er mig der takker for 7 orgasmer" Jeg kan snart ikke være i mig selv af stolthede. Har altid tænkt... det er fandeme løgn når mænd praler med at de fik damen eller kone til at komme i flere efter hindanden orgasmer. Men man e slet ikke i tvivl med Sandra, hele maven og undelivet knipper sig sammen på hende. Elsker det bare

https://annoncelight.dk/showad/335417

Redigeret af rollo8900

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke folk der tror de her piger synes det er dejligt og have sex med vildt fremmede, de gør det kun fordi de bliver betalt. Så stop nu med og tror på hvad de siger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen99 skrev, for 46 minutter siden:

Forstår ikke folk der tror de her piger synes det er dejligt og have sex med vildt fremmede, de gør det kun fordi de bliver betalt. Så stop nu med og tror på hvad de siger.

Jensen, beklager at sige det. Men du har ikke ret. De kvinder findes. Til gengæld findes der nok ikke kvinder der synes det er dejligt at have sex med ALLE mænd?…. Af mange årsager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja de findes. Men tror du selv de ville gøre noget uden betaling? Desuden må det antages at være et absolut fåtal!

Og så troede jeg for øvrigt, at dette forum er til for at anmelde pigerne/efterlysninger og IKKE til at anmelde sine egne fortræffeligheder med pigerne. Og indimellem lyder det sgu som ren fantasi. Og ja hvis ikke, så er jeg pisse misundelig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmelder ikke mig selv, siger bare hun nyder og æder mig, når vi knepper. 

Så er jeg solgt.

Har snart kneppet jeg ved ikke op mod 100 stk. og mindst 50-60 % skulle jeg ikke have brugt så meget som en krone på. Men liderligheden tager ofte over ens hjerne.

Er så træt af uden landske kællinger, der ikke forstår dansk eller engelsk og som midt i legen siger nu er det og det pludselig ikke med i prisen.

Ved godt at 90% af de ud landske er tvunget ind et det, men i stedet for at gøre det mod deres vilje, så stå med tåre i øjene over for kunden, så tænker jeg 90% går igen.

Derfor er jeg i en aldre af 50 gået over til kun at besøge dansk piger, som gør det for pengene, men også for et kik ud af uforpligtigende sex, Når de så oven i købet lader sig forfører... og nyder den kærlig behandling man giver dem med respekt.... Så klikker man bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det på samme måde men altså når du beretter om 7 orgasmer og lignende så er det jo dig selv du anmelder og ikke hende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen99 skrev, den 4.10.2024 at 14:41:

Når de får stive brystvorter og bliver fugtige i fissen, er de ikke helt upåvirket. Men det er ikke alle medgiver jeg, men der er nogle man har god kemi med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen99 skrev, for 3 timer siden:

@Pite En kvinde kan sagtens være våd uden at være tændt

Nu er der jo forskellige stadier af  våd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlexS skrev, den 4.10.2024 at 21:36:

Ja de findes. Men tror du selv de ville gøre noget uden betaling? Desuden må det antages at være et absolut fåtal!

Og så troede jeg for øvrigt, at dette forum er til for at anmelde pigerne/efterlysninger og IKKE til at anmelde sine egne fortræffeligheder med pigerne. Og indimellem lyder det sgu som ren fantasi. Og ja hvis ikke, så er jeg pisse misundelig :-)

Jo, der er kvinder der tager andet.

jeg har haft et forhold til en glædespige privat i et 1/2 år nu og vi mødes som venner, laver alt muligt, spiser, ser Netflix, går på bar og selvfølgelig dyrker sex, uden der er penge involveret.

Redigeret af Fighter

Del dette indlæg

Link til indlæg
rollo8900 skrev, den 12.10.2024 at 15:16:

Anmelder ikke mig selv, siger bare hun nyder og æder mig, når vi knepper. 

Så er jeg solgt.

Har snart kneppet jeg ved ikke op mod 100 stk. og mindst 50-60 % skulle jeg ikke have brugt så meget som en krone på. Men liderligheden tager ofte over ens hjerne.

Er så træt af uden landske kællinger, der ikke forstår dansk eller engelsk og som midt i legen siger nu er det og det pludselig ikke med i prisen.

Ved godt at 90% af de ud landske er tvunget ind et det, men i stedet for at gøre det mod deres vilje, så stå med tåre i øjene over for kunden, så tænker jeg 90% går igen.

Derfor er jeg i en aldre af 50 gået over til kun at besøge dansk piger, som gør det for pengene, men også for et kik ud af uforpligtigende sex, Når de så oven i købet lader sig forfører... og nyder den kærlig behandling man giver dem med respekt.... Så klikker man bare.

Hej. Er hun dansk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...