parsøgerpik 17 Skrevet 4. Oktober (edited) Hejsa Frækkert. kunne du tænke dig at prøve et par fra Kolding området. Fyren er 48 - 180/85/16 Pigen er 26 - 165/60 flot C-skål - trimmet mis Måske være med til et mini Gang Bang 2-4 fyrer om hende eller kneppe os begge to måske? Eller bare os tre i En lækker trekant m hende i centrum Eller måske se hende kneppe mig med strapon - eller selv prøve at blive kneppet af hende?? der er jo mange muligheder, når man er 3 eller flere har du frække fantasier så bare spørg email: [email protected] Redigeret 4. Oktober af parsøgerpik 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 29 Skrevet 4. Oktober Måske i skulle sætte dato, tid samt pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 4. Oktober Jeg har tidligere besøgt parret, der driver det som en hobby. Muligvis vil jeg besøge dem igen. Denne gang er det vistnok i Esbjerg, har jeg forstået. En lækker, frisk lille dame og hun bliver ikke ked af det, når fyrene forkæler hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 4. Oktober Peter-60 skrev, for 7 timer siden: Jeg har tidligere besøgt parret, der driver det som en hobby. Muligvis vil jeg besøge dem igen. Denne gang er det vistnok i Esbjerg, har jeg forstået. En lækker, frisk lille dame og hun bliver ikke ked af det, når fyrene forkæler hende. Der står tydeligt Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1478 Skrevet 5. Oktober Mustheaveu skrev, for 15 timer siden: Håber jeg en dag kommer forbi Kolding - så hører i helt klart fra mig. Så sender du bare en PB, som der også bliver opfordret til, @Mustheaveu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 17 Skrevet 5. Oktober AlexS skrev, for 17 timer siden: Der står tydeligt Kolding ja men vi kommer jo også andre steder i Danmark ind imellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg