JenniferRomantica 18094 Skrevet 4. Oktober Kender andre det med at skulle vise id for at købe Treo.? Helt okay Hr tankpasser du skød da bare 20!! År forkert.. Og så siger de altid “det da et kompliment der vil noget”.. Det jo ikke fordi man venter de første 18 år af ens liv på at BLIVE 18 så man må alt.. Og så bliver man 35 om lidt og skal fandemar stadig rende rundt med sit pas alle steder.. Det da herre nice eller noget.. #GrænsenEr15år 3 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 175 Skrevet 4. Oktober Jeg ville nok ikke sige 18 men nærmere flot ung dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 4. Oktober Trident skrev, for 4 minutter siden: Jeg ville nok ikke sige 18 men nærmere flot ung dame. Han skød mig til at være under 15 år.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 931 Skrevet 4. Oktober JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Kender andre det med at skulle vise id for at købe Treo.? Helt okay Hr tankpasser du skød da bare 20!! År forkert.. Og så siger de altid “det da et kompliment der vil noget”.. Det jo ikke fordi man venter de første 18 år af ens liv på at BLIVE 18 så man må alt.. Og så bliver man 35 om lidt og skal fandemar stadig rende rundt med sit pas alle steder.. Det da herre nice eller noget.. #GrænsenEr15år Han ved godt du er "gammel nok" Han vil bare gerne ha' dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 4. Oktober John41 skrev, for 6 minutter siden: Han ved godt du er "gammel nok" Han vil bare gerne ha' dig Er riiimelig sikker på at min normalt godt fungerende “gaydar” slog ud lige med denne tankpasser.. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 182 Skrevet 4. Oktober Aldrig den vej Til gengæld blev jeg engang skudt til en alder på slut 40’erne, start 50’erne…….. i en alder af 25-26. Så gammel synes jeg altså heller ikke at jeg så/ser ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 4. Oktober (edited) .. ka' lige se det for mig ... Jennifer har nok set rimelig underlig ud i ho'det, da han bad om legitimation ... Og så har han nok fået en ordentlig gang røg ... Og ekspedienten har nok ikke set mindre underlig ud i hovedet, da så Jennifer viste sin legitimation ... Tænker nu man må tilgive den stakkels ekspedient ... De har kontrolpersoner ude for at tjekke, om ekspedienterne husker at bede om bevis for alder ... Og det er ganske gebommerlige bøder, der vanker, hvis en ekspedient ikke spørger ... Så det var nok sådan lidt, better safe than sorry ... Det er i øvrigt ikke 'unheard of' ... Jeg har lige set en ret vild serie på DR TV - Svindlerpigen - om en kvinde på 28 der har lavet en hel stribe af geniale identitets-svindelnumre - tilsyneladende 'bare fordi hun kunne' ... (satte link ind, jeg vil faktisk anbefale den ... ) Blandt andet havde hun fået en familie til at adoptere sig 'uformelt' ved at bilde dem ind hun var 13 ... Hun gik i syvende klasse flere måneder inden det blev opdaget .. . @SoveReign .. uh ha ja, den kender jeg også Da jeg var 45 blev jeg sat til at være lige i starten af efterlønsalderen ... Det var dengang det gik op for mig at jeg nok ikke havde de store chancer i Dating-game't ... Redigeret 4. Oktober af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 4. Oktober Jeg plejer at spørge, om de ikke skal se ID, mens jeg klør mig i de grå lokker Det skal de sjovt nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 4. Oktober (edited) anmelder skrev, for 7 minutter siden: Jeg plejer at spørge, om de ikke skal se ID, mens jeg klør mig i de grå lokker Det skal de sjovt nok ikke Haha, ja, jeg kan huske, når jeg kom ind i min lokale banegårdskiosk og skulle købe billet, spurgte de mig altid "Almindelig voksen .. ?" ... da jeg var 50 ... Jeg var et par gange lige ved at sige, 'ja - jeg er da over 18' ... Selv om det nok ikke lige var dét de tænkte på ... Redigeret 4. Oktober af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 4. Oktober sneræven skrev, for 23 minutter siden: Haha, ja, jeg kan huske, når jeg kom ind i min lokale banegårdskiosk og skulle købe billet, spurgte de mig altid "Almindelig voksen .. ?" ... da jeg var 50 ... Jeg var et par gange lige ved at sige, 'ja - jeg er da over 18' ... Selv om det nok ikke lige var dét de tænkte på ... Vores lokale buschauffør plejede at spørge “stor pige eller lille pige?”.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 542 Skrevet 5. Oktober Man skal være 18 år for at købe Treo, da det indeholder smertestillende stoffer. Sælgere af håndkøbsmedicin skal være opmærksomme på aldersgrænsen, da de kan modtage en bøde, hvis de bryder reglerne. Så sælgeren gjorde jo egentlig det rigtige, selv om det selvfølgelig er lidt komisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 5. Oktober Jeg har hørt at man kan se på knæene hvor gammel en pige er. Så jeg bliver jo nok nødt til at kigge lidt nærmere på @JenniferRomanticas knæ ved lejlighed. Det vil jeg glæde mig til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 5. Oktober ErnstOle skrev, for 3 timer siden: Man skal være 18 år for at købe Treo, da det indeholder smertestillende stoffer. Jeg googlede bare hurtigt og læste det øverste.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 5. Oktober JenniferRomantica skrev, den 4.10.2024 at 20:34: Han skød mig til at være under 15 år.. Havde du bjørnen på? I så fald er han undskyldt... /North 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1006 Skrevet 6. Oktober (edited) JenniferRomantica skrev, den 4.10.2024 at 20:17: Kender andre det med at skulle vise id for at købe Treo.? TREO?? Hvad fanden har du nu lavet! JenniferRomantica skrev, den 4.10.2024 at 23:06: Vores lokale buschauffør plejede at spørge “stor pige eller lille pige?”.. Ja det er ikke nemt at have stået bagerst i køen, da der blev delt højder ud Men det ER heller ikke nemt at være en Hobbit! Nu har hobbitter jo en masse gode egenskaber - højder er så IKKE een af dem Redigeret 6. Oktober af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 6. Oktober North skrev, for 19 timer siden: Havde du bjørnen på? I så fald er han undskyldt... /North Nope.. Bare almindeligt afslapningstøj og en jakke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 6. Oktober Needy skrev, for 56 minutter siden: Nu har hobbitter jo en masse gode egenskaber - højder er så IKKE een af dem Tjooh - lav højde kan nu være en ganske udmærket egenskab ... Jeg havde en klassekammerat - en dreng - der var lille bitte ... De store drenge ku' ikke stille noget op med ham i et slagsmål ... For før de havde fået fat i ham var han smuttet mellem benene på angriberen og sad oppe i nakken på ham ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1006 Skrevet 6. Oktober sneræven skrev, for 2 minutter siden: Tjooh - lav højde kan nu være en ganske udmærket egenskab ... Det er faktisk rigtigt. Jeg kendte en gang en dværg - eller en højdemæssigt udfordret Han kunne sateme løbe stærkt - og hurtigere end mig - det hånede han mig tit med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 6. Oktober (edited) Needy skrev, for 29 minutter siden: Det er faktisk rigtigt. Jeg kendte en gang en dværg - eller en højdemæssigt udfordret Han kunne sateme løbe stærkt - og hurtigere end mig - det hånede han mig tit med Lave mennesker er også meget mere klimavenligt.. Og lave mennesker sidder aldrig i vejen for hinanden.. Forestil dig hvor lave alle huse kunne være hvis der ikke skulle tages højde for “de højdeudfordrede” fordi vi alle var lavdebegavet.. Senge kunne alle være kortere og ben på stole osv osv osv.. Når folk spørger hvor høj er du siger jeg altid “ingen steder ikke engang i Kina”.. att: i hvertfald et af ordene i det skrevne er selvopfundet bare så man ved at man lyder dum hvis man bruger det og folk griner.. Redigeret 6. Oktober af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1006 Skrevet 6. Oktober JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Lave mennesker er også meget mere klimavenligt.. Og lave mennesker sidder aldrig i vejen for hinanden.. Forestil dig hvor lave alle huse kunne være hvis der ikke skulle tages højde for “de højdeudfordrede” fordi vi alle var lavdeudfordrede.. Når folk spørger hvor høj er du siger jeg altid “ingen steder ikke engang i Kina”.. Det er sgu da også et underligt spørgsmål - Hvor høj er du? I forhold til hvad? Men det er faktisk rigtigt: Mindre huse og mindre materiale leverancer til byggeriet -> Mindre Co2 udslip! Tror sgu vi har fundet svaret på miljøproblemerne - Vi må igang med et "avlsprogram" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 6. Oktober (edited) Needy skrev, for 6 minutter siden: Det er sgu da også et underligt spørgsmål - Hvor høj er du? I forhold til hvad? Men det er faktisk rigtigt: Mindre huse og mindre materiale leverancer til byggeriet -> Mindre Co2 udslip! Tror sgu vi har fundet svaret på miljøproblemerne - Vi må igang med et "avlsprogram" Nogen gange siger jeg også bare “min lavde rager ikke dig”.. Exactement som de ville sige i Frankrig.. Og INGEN ville beklage sig over benplads nogensinde, nogensteder.. Redigeret 6. Oktober af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1006 Skrevet 6. Oktober JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Nogen gange siger jeg også bare “min lavde rager ikke dig”.. Exactement som de ville sige i Frankrig.. Og INGEN ville beklage sig over benplads nogensinde, nogensteder.. Ja og flyvemaskinerne ville også være mindre -> mindre Co2 udslip! Jarmen arltså WHAT NOT TO LIKE Al magt til de LAVE - Vive la revolucion!! Jordbærplukkerne ville så sgu løbe hurtigere - men med de avancer man ville opnå på alt muligt andet - så ville der være mere end rigeligt råd til at kompensere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 6. Oktober Needy skrev, for 9 minutter siden: Ja og flyvemaskinerne ville også være mindre -> mindre Co2 udslip! Jarmen arltså WHAT NOT TO LIKE Al magt til de LAVE - Vive la revolucion!! Jordbærplukkerne ville så sgu løbe hurtigere - men med de avancer man ville opnå på alt muligt andet - så ville der være mere end rigeligt råd til at kompensere Med den kortere afstand til jorden så tænker jeg det gå lige op - med jordbærrene altså.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1006 Skrevet 6. Oktober (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Med den kortere afstand til jorden så tænker jeg det gå lige op - med jordbærrene altså.. Og her har vi så et ekspertudsagn - selv jordbærplukning er ikke noget problem! Og "Lavdebegavet" bliver skrevet ind i retskrivningsordbogen - årets ORD i 2024 Redigeret 6. Oktober af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 8. Oktober sneræven skrev, den 4.10.2024 at 22:41: Haha, ja, jeg kan huske, når jeg kom ind i min lokale banegårdskiosk og skulle købe billet, spurgte de mig altid "Almindelig voksen .. ?" ... da jeg var 50 ... Jeg var et par gange lige ved at sige, 'ja - jeg er da over 18' ... Selv om det nok ikke lige var dét de tænkte på ... Naa, de spurgte om du skulle have pensionistbillet. (gemmer mig) Skjold 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg