Gangbang 637 Skrevet 5. Oktober Randers onsdag 9. Oktober 19-20.30 2 frække veninder forkæler frække liderlige mænd. Ingen analsex De tilbyder sex uden kondom, men man må gerne bruge kondom hvis man ønsker det. Det er ikke tilladt at få udløsning i missen. Du er naturligvis rask som tøserne Pris pr. deltager 2.000 kr. Alle skal være nyvasket og rene. (vær gerne trimmet forneden) Der er øl/vand Tilmeldning på følgende mail [email protected] skriv “9/10” i mail ved henvendelse DISKRETION: forventes fra alle sider Højde og drøjte skal passe noget Lunde sammen Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer. Afbud senest 24 timer før. Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 637 Skrevet 6. Oktober FEJL I TEKST De modtager selvfølgeligt sperm i fissen begge tøser 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 27 Skrevet 7. Oktober Hey @Gangbang Jeg er frisk på at deltage tror jeg nok men. kunne man evt få lidt info om pigerne ? Eller kan i henvise til hvor jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbangtøsen 30 Skrevet 7. Oktober Peterkanin skrev, for 14 timer siden: Hey @Gangbang Jeg er frisk på at deltage tror jeg nok men. kunne man evt få lidt info om pigerne ? Eller kan i henvise til hvor jeg kan Hvad vil du vide om os ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg