dfreak 190 Skrevet 5. Oktober Da jeg har nogle spændinger omkring nakken søger jeg en god gang massage, så det vil mest være for massagen jeg kommer denne gang, så kom frit frem og del ud af jeres erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 6. Oktober dfreak skrev, for 11 timer siden: Da jeg har nogle spændinger omkring nakken søger jeg en god gang massage, så det vil mest være for massagen jeg kommer denne gang, så kom frit frem og del ud af jeres erfaringer. Jeg kan varmt anbefale Hamina. Hun giver en rigtig god massage. Dertil er hun skide sød og behagelig. Der er IKKE noget ekstra at hente der. Forside - Hamina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 6. Oktober Jeg har fået god hjælp til nakke / skuldre og lænd hos NU-ON massage i Herning Har dog ikke link, men kan googles:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 6. Oktober https://annoncelight.dk/showad/410390 nogen der kan fortælle mere om Linda? Hun har åbenbart været i silkeborg tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 6. Oktober (edited) dfreak skrev, for 55 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/410390 nogen der kan fortælle mere om Linda? Hun har åbenbart været i silkeborg tidligere. Der ligger flere anmeldelser af hende fra dengang. Jeg mener ikke der var mange positive imellem. Jeg har kun mødt hende en gang mens hun arbejdede hos Mimi i Silkeborg. Det var rigeligt for mig. Bevares, hun ser godt ud, men hendes personlighed er rådden og hun er grådig som bare fanden. Hendes massageevner er ikke noget at skrive om. Der er absolut intet ved hende der beretter hendes latterligt høje priser. Hun har åbenbart også haft svært ved at vende tilbage. Jeg så at hun for kort tid siden havde en annonce med at hun var tilbage, bare nede ved Horsens ... nu er det ny profil og nyt sted ... Redigeret 6. Oktober af møgsvinet Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 6. Oktober dfreak skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/410390 nogen der kan fortælle mere om Linda? Hun har åbenbart været i silkeborg tidligere. Der får man ikke god massage, men man kan købe alt muligt andet til overpris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 6. Oktober ampere skrev, 1 time siden: Der får man ikke god massage, men man kan købe alt muligt andet til overpris. Ikke sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 59 Skrevet 24. November møgsvinet skrev, den 6.10.2024 at 02:30: Jeg kan varmt anbefale Hamina. Hun giver en rigtig god massage. Dertil er hun skide sød og behagelig. Der er IKKE noget ekstra at hente der. Forside - Hamina Hvad med hendes medhjælper, Em? Nogen der har haft held til lidt hånd fra hende? Hun er rigtig sød og giver god massage, og sidst jeg var der kom hun ret tæt på lillemand og var ret konsekvent med at lægge sine bryster ind på min ryg under massagen. Jeg fik dog ikke spurgt til ekstra, men det prøver jeg forsigtigt næste gang. Er bare bange for at ødelægge den gode massage og stemningen, hvis det ny er helt no go.". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 59 Skrevet 24. November Mastager skrev, den 6.10.2024 at 15:22: Ikke sex? Hun har tilbudt det til mig, men til 1500… det er for meget for mig. Men hendes b2b er god og hun kommer meget tæt på med pussyslide direkte på lillemand. Lidt før tæt faktisk, efter min smag… tænker fnat og den slags ubehageligheder… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg