Lovingthai 140 Skrevet 5. Oktober Ja så kom jeg til at besøge Gip igen. det var lige pludselig muligt for mig at gøre mig “usynlig” i en times tid, så skrev hurtigt til PP massage, og det var muligt at besøge dem til en times “massage”. Det var det så efter at have parkeret ved den gamle by, gik det med raske skridt til deres Butik. Skrev en sms med 1 minut, og næsten med det samme jeg havde ringet på blev døren åbnet. blev modtaget med et smil og genkendelsens blik, ja man bliver hurtig en ven af huset, så ind i det lille kammer, få afregnet, for en time, og så ud under bruseren, af respekt for pigen. Hun fik lige lagt lidt krigsmaling, ikke at hun behøver det, og så ind på kammeret, det normale tilbud om det kun skulle være os to eller ? ja jeg er sku for blødhjertet så faldt i igen og sagde ja tak til det tilbudte. 2 er perfekt 3 er noget man skal opleve men det kan godt blive for meget at holde styr på. Gip mente at hvis jeg prøvede det en tre til fire gange mere så ville jeg lære det, hun er en fantastisk sælger. ligenøjagtig hvad der sket er mellem dem og mig, men hvis du selv har været der så kan du godt gætte hvad der sker, mand det er godt, og massagen er også rigtig god, en der massager ben og en der giver hoved massage, så er det ikke muligt at ønske sig mere. har forslået at jeg ikke afregner i tid men i antal gange, den går Gip ikke på, hun kender mig og ved efterhånden at det kun sker en gang, selv på 2 timer kunne hun ikke klare det, og hun forsøgte bravt sidste gang. blev truet med ikke at blive lukket ud før det var lykkes anden gang, og til det var mit eneste spørgsmål hvad vi skulle have til aftensmad (det her var ved 12 tiden). efterfølgende lidt snak, et bad med hjælp til at vaske ryggen, og andre steder, så en forfriskning, pænt farvel og på gensyn om et par uger. HUSK. Ingen link, de har en gammel annonce, og jeg ved at der kan findes link til den i andre anmeldelser. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 7. Oktober Jeg har 4-5 gange i løbet af det sidste halve år skrevet sms'er på engelsk for at få en aftale, men jeg har overhovedet ikke fået svar. Jeg skriver på 71461495 (nummeret fra annoncen i 2022). Er der nogen, som kan oplyse om nummeret er korrekt, for jeg undrer mig meget over manglende svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 7. Oktober Nummeret er godt nok… Hvis du ikke har gjort dig utilbens og er blokeret, så prøv at skrive på dansk:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 140 Skrevet 7. Oktober komfritfrem skrev, for 8 timer siden: Jeg har 4-5 gange i løbet af det sidste halve år skrevet sms'er på engelsk for at få en aftale, men jeg har overhovedet ikke fået svar. Jeg skriver på 71461495 (nummeret fra annoncen i 2022). Er der nogen, som kan oplyse om nummeret er korrekt, for jeg undrer mig meget over manglende svar. Det er det nummer jeg bruger, og jeg har svar i løbet af få minutter, men man må som min give dem en time, hvis der nu kun er en på arbejde, som er optaget, så går der jo op til en times tid inden de ser telefonen. De gange jeg har været der har jeg ikke hørt nogen telefon, og den/de piger der var med mig har heller ikke snakket i telefon, eller så meget som kigget på en. prøv igen, evt fra et andet nummer hvis det er muligt. jeg kan se på mine sms om den er leveret og også når den er læst, og umildbart efter får jeg svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg