Pepsimax 75 73 Skrevet 5. Oktober Hej nogle der har besøgt hende her og vil dele lidt info om pigen og besøgt https://annoncelight.dk/showad/411315 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegmågerne 1 Skrevet 16. November Har du været på besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 16. November Jeps har været forbi hende utrolig sød pige var der i 45 min hvor vi hyggede og snakkende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegmågerne 1 Skrevet 21. November Tak for info - Hvordan med parkering og indgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 21. November Hvis hun stadig væk er der lidt øst fra skive så er det lorte parkering Fuld af mudder pga omlægning af indkørsel så jeg holdte et lille stykke væk men hvis du er bange for naboer så er der ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 22. November Pepsimax 75 skrev, den 16.11.2024 at 17:04: Jeps har været forbi hende utrolig sød pige var der i 45 min hvor vi hyggede og snakkende Dejligt at man kan hygge og snakke med pigen. det gør en stor forskel synes jeg, men hvad med behandlingen, altså massagen og sexdelen, hvordan var det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 22. November Det var okay ikke wow men et lille 7 tal ud af 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg