Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n20265/6982/gorgeous-mellina-gfe-pse-amazing-owo#profile-offers

Jeg vil gøre det kort denne gang.

Billederne var lokkende, så jeg bookede hurtigt 1 time med owo som ekstra hos hende.

Kommunikationen gik fint indtil jeg mødte hende i døren. Det er ikke hende som man ser på billederne. Alt er photoshoppet til ukendelighed. Hun skriver at hun vejer 48kg. - der skal nok ligges 20kg. til. Hendes krop er nærmest modsat det som bliver vist på billederne (brysterne er ihvertfald ikke dem som bliver vist). Hendes ansigt er også manipuleret - dog er det nok ansigtet som kommer tættest på (40% af virkeligheden).

Jeg valgte at blive og være sammen med hende fordi jeg var liderlig.

Selve akten var ikke det jeg havde forestillet mig. Jeg havde skrevet med hende inden og aftalt pse. - det blev mere til de sædvandlige irriterende “ting” man kan opleve hos nogle udlandske gper som f.eks.; please finish, hånden på kondomet i doggy, bj uden var meget forsigtigt og hun havde lagt et stykke papir ved siden af som hun spyttede sit mundvand ud i imens hun gav bj, jeg var ude af døren efter 30min. (havde bestilt 60min.)

Hvis jeg skal nævne noget positivt; så var hun meget flink at snakke med, i cowgirl red hun som at det gjaldt hendes liv (tror hun prøvede at få mig til at “please finish”.

/Zoidberg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er nemt at falde for hendes billeder - pæn og lækker ser det ud.

Godt vi her kan sorterer ud i sådanne uærlige og falsk reklame og tak for at du tog en for holdet 

Desværre bliver annoncer af denne art ved med at dukke op. 
Op på hesten igen det bliver bedre næste gang du besøger en GP 

// AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er et kæmpe fjols ikke at læse mine lektier før jeg booker! Hun er virkelig sød og nem at snakke med, men intet som på billederne. Det er ikke pigen på billederne! hun er mindst 20 kg. større. Dyr dyr lektie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

"Kan det være Queen Medeya som i har mødt i stedet?"

Nej. Det var det ikke. 

Og jeg var flink i min bedømmelse, fordi jeg synes hun var sød. Men der var mange ting man kunne have påpeget. Mit råd er at holde sig langt væk.
Jeg forstår ikke den anden anmeldelse her på sitet.
Hun var til gengæld meget opsat på at man skulle skrive noget pænt om hende herinde, så jeg tænker at den anden dude har ladet sig overtale. 
Men billederne er så misvisende, at der falder under svindel kategorien. Jeg skulle have vendt om i døren, men som det blev skrevet ovenfor: var jeg meget liderlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...