Hop til indhold

Recommended Posts

Havde længe haft kik på ladyen fik mig taget sammen til at besøge hende da hun var i Vojens den 6 sep bestilte 3 timers langtids ophold hvor ladyen brugte mig som hun lyster og havde andre gæster undervejs og lod døren stå åben så jeg kunne høre når hun blev tilfredsstillet rigtig frækt og blev beordret til at slikke hende ren bagefter kommer helt sikkert igen og skal bruges af ladyen ydmyge hilsen slaven 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderkarl skrev, for 19 minutter siden:

Havde længe haft kik på ladyen fik mig taget sammen til at besøge hende da hun var i Vojens den 6 sep bestilte 3 timers langtids ophold hvor ladyen brugte mig som hun lyster og havde andre gæster undervejs og lod døren stå åben så jeg kunne høre når hun blev tilfredsstillet rigtig frækt og blev beordret til at slikke hende ren bagefter kommer helt sikkert igen og skal bruges af ladyen ydmyge hilsen slaven 

Forvirret , og du har ikke indsat et link.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en fed oplevelse. .   Jeg har selv haft den udsøgte fornøjelse at besøge Lady Hera og kan varmt anbefale hende.

Ville være super klar hvis hun forlanger det samme af mig...... :-)

og ingen tvivl om at hun bestemmer 

Redigeret af jegernysgerrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderkarl skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde bestemt også en fornøjelse den dag/aften. Det er længe siden, at jeg har haft en aften så vild, fræk og sjov. :wub:

damen her glæder sig til næste gang. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen og møde Miss Hera

du finder ikke et sødere og mere empatisk menneske end hende

hun lytter til dine fantasier

i forhold til mig har følt hun er gået langt.

Altså i forhold til og besvare mine sms fx

snakke seance og bla bla

men hun gav mig præcis den tryghed jeg havde brug for

hun er bare en stjerne ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...