Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i en god periode luret på Baleri's billeder, og haft en varme tanke omkring hende. Hendes billeder er fuld af erotik og nærvær, og udstråler sensitivitet. 

Vi fik lavet en aftale i dag - et møde med en kvinde der i mine øjne er gudinde. Hun er varm, imødekommende, utrolig nem at snakke med - ikke noget mekanisk. Oveni er hun så smuk,  med en VANVITTIG smuk krop, der har brændt sig fast på nethinden af mig. 

Baleri ved hvad hun laver, og igen er det ikke på nogen måde mekanisk. Hun er 110% i det og nyder at se en nyde hvad hun tilbyder. Hun giver et fantastisk Deep blow der får en til at rejse i den syvende himmel. Det skal simpelthen opleves ;-)

Jeg er vild med at nyde den nedre del, og må da så lige slå fast med 7" søm at Baleri har en Venus der er dejlig, smuk, og så smager hun fantastisk. Jeg kunne ikke få nok af hende, og vi kom rundt med hende på ryggen og i 69. 

Med hende i en doggy, mærker man hende på en dejlig måde, og udsigten til hendes uimodståelig dejlige krop er skøn fra denne vinkel. 

Jeg glæder mig allerede til næste besøg med Baleri 

Kære venner, pas godt hende, hun fortjener definitivt den bedste behandling 

https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 5 minutter siden:

hvordan er det med Baleri og tungekys? 

Jeg skal ikke kunne sige hvordan hun generelt har det med tungekys. Vi kyssede en del og hun kysser dejligt. Men muligt det hænger sammen med kemi og mund hygiejnen er iorden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...