Spillemanden 135 Skrevet 6. Oktober Hej alle grisebasser Så fik jeg besøgt denne thai- kvinde på Rosenkæret i Søborg. Hun er præcis som billederne, så ingen snyd her. Hun er sød, glad og smilende, og meget servicemindet. Som I kan se er hun ikke nogen årsunge, og der er lidt på sidebenene - ligesom jeg kan lide det. For mig har hun helt fantastiske bryster. God massage med pirring, B2B og fin afslutning til absolut godkendt pris. Vel indenfor bestilte jeg hendes nuværende tilbud. Hun smed straks tøjet, og massage og B2B startede med det samme. Der var masser af pirring og hendes nøgne krop der gled over min gjorde sin virkning. Det blev til bl.a. til spansk og andre godter, før der blev afsluttet med en fantastisk spiller. Hun var yderst berøringsvenlig hele vejen igennem. Jeg var ude igen lidt under en halv time efter ankomst, men jeg følte absolut ikke, at der var snyd med tiden. Det hele foregik stille og roligt uden stress og jag - det var åbenbart bare mig der var hurtig på aftrækkeren Eneste minus - som er udenfor klinikkens indflydelse - er, at trafikken er forfærdelig på grund af letbanearbejdet. Så når du kommer i bil (og det gør du med mindre du bor i gåafstand), så læg lige minimum 10 minutter oven i transporttiden Priser og lokation kan ses i annoncen. Kommer jeg tilbage? Ja! Pris og kvalitet er i et helt fornuftigt leje 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingeniøren 23 Skrevet 6. Oktober Er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
victora 17 Skrevet 6. Oktober jeg besøgte hende nær Nørreport, før hun kom til Søborg Meget prisbillig Husker, det var naturlige bryster, men har faktisk glemt det. Spilleren var i hvert fald ALT for hård - så kommer ikke igen, selv om b2b var fint nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 7. Oktober Har haft en del oplevelser med damen og gør det gerne igen. Mit take er at brysterne har fået hjælp. Til gengæld har jeg ikke oplevet spilleren som hård/ufølsom. Smag og behag! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smutje67 157 Skrevet 7. Oktober Lyder meget spændende og hun er på "to-do-listen" . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 27 Skrevet 7. Oktober Vanker der mere end HJ? Ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spillemanden 135 Skrevet 7. Oktober Ingeniøren skrev, for 15 timer siden: Er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej? Jeg er ikke sikker. Så efter ar men fandt ikke nogle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spillemanden 135 Skrevet 7. Oktober random user skrev, for 4 timer siden: Vanker der mere end HJ? Ser lækker ud Jeg blev ikke tilbudt mere, og jeg spurgte ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 27 Skrevet 7. Oktober Spillemanden skrev, for 2 timer siden: Jeg blev ikke tilbudt mere, og jeg spurgte ikke. Tak for svar. Når jeg spørger, er det, fordi annonceteksten er tvetydig, hvis man har de briller på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 7. Oktober min læsning af teksten er, at hun skal se en herre an, og måske endda lære ham at kende, før der kan blive tale om mere random user skrev, 1 time siden: Tak for svar. Når jeg spørger, er det, fordi annonceteksten er tvetydig, hvis man har de briller på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 111 Skrevet 8. Oktober Tænker hun skal besøges. Fik hun ikke en dårlig anmeldelse for noget tid siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg