Hop til indhold
Storebror

Petit, godt knald mellem Skanderborg og Kolding

Recommended Posts

lurikken skrev, for 11 timer siden:

Var forbi hende her i dag

https://annoncelight.dk/showad/329521

hun er alt hvad du ønsker(overskriften). Hun blev ordnet rimelig grundigt uden at pive til over det, tog bare imod i diverse stillinger. Der var fandme godt!

Hende er der ellers ret dårlige anmeldelser af. Herunder at hun er omkring de 50 og således på ingen måde ligner sine billeder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der tager du fejl. 

Tænker du tænker på en anden “blowjob Queen” - prøv at følg linkene til anmeldelser i selve annoncen  og læs. Hende jeg linker til er hende du møder som vist på billederne og alder passer, absolut en ung, petit, stram lille sag.

Tror måske pimpen genbruger et annonce id på en tidligere dårlig oplevelse. Det er synd!

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke helt forstået. 

Det er samme brugernavn, Maya06 og samme ID ja. Samme annonce man ledes ind til. 

Men hvis det er hende på billederne, ser hun bestemt interessant ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan simpelthen ikke få lov at redigere ovenstående selvom jeg angiver begrundelse.  

Jeg har set linksene i hendes annonce og forstår hvad du mener. Tak for uddybningen. 

hun ser bestemt interessant ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...