Danske Natasja 265 Skrevet 7. Oktober Drop-in gangbang Tirsdag d. 8 oktober fra 10:10-13:30 Med tidsbestilling Du kan betale med straks bank eller kontant Drop-in gangbang med rabatter til alle, men især medlemmer af Kneppeklubben og fans. Rabatten gives fordi du ikke kan booke mig alene med sikkerhed. Du kan være heldig at have mig alene, men der er sandsynlighed for at der er andre mænd tilstede Drop-in vil have plads til grin, samtaler, hygge og frække oplevelser, så hvis du er nybegynder kan dette være en god start-oplevelse for dig Medlemmer af kneppeklubben: 30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: GRATIS Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 400kr Ekstra time: 100kr Tilkøb pakke 1: 100kr Tilkøb pakke 2: 200kr Alle andre: 15min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 400kr 30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 700kr 60min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 1.100kr Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 1.400kr Ekstra time: 600kr Tilkøb pakke 1: 200kr Tilkøb pakke 2: 300kr VIGTIGT: Du er ikke tvunget til at benytte dig af alle elementer i den tilkøbspakke du ønsker. Det er udelukkende udtryk for hvad du MÅ gøre brug af, ikke SKAL Tilkøb Pakke 1: Sperm i mit ansigt, jeg spermkysser dig, jeg sluger dit sperm, urin til dig, facesitting/tvangsslik, jeg sprøjter modermælk udover dig eller mig, eller i din mund, deepthroat i mit tempo men du må gerne holde i mit hår, klask mig i røven, Tilkøb Pakke 2: Alt ovenstående + anal (forbehold for størrelse), sandwich, spyt i mit ansigt/krop/mund, skriv beskidte ord på min krop med læbestift, kald mig beskidte ord ala lille luder, tøs mv., jeg tager et billede af din pik i min fisse eller hvad du ønsker og sender dig med det samme, rimming (kun barberede + nyvaskede). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg