Loppan 1158 Skrevet 2. Marts, 2014 Hej, Någon som har varit där idag och kan ge lite feedback? Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 2. Marts, 2014 Jag får väl lä'gga en link så man kommer överst igen http://sexyclub.dk/girls/lucia/index.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg var der i går aftes. Hun er en ok pæn pige med arabiske rødder, vil jeg tro. Ganske spinkel og sød. Fin nok oplevelse; men jeg kommer nok ikke tilbage for at besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg var der i går aftes. Hun er en ok pæn pige med arabiske rødder, vil jeg tro. Ganske spinkel og sød. Fin nok oplevelse; men jeg kommer nok ikke tilbage for at besøge hende igen Kan du uddybe, hvorfor du ikke kommer hos hende igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 3. Marts, 2014 Ikke så indlevende - havde forventet mere til prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 3. Marts, 2014 Fler frågor till Benji - Var hennes hy så silkeslen och brun som den ser ut på fotot? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg forstår ikke spørgsmålet...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 3. Marts, 2014 Jeg forstår ikke spørgsmålet...? Fler frågor till Benji - Var hennes hy så silkeslen och brun som den ser ut på fotot? Tillader mig at komme med en uautoriseret oversættelse (da jeg også selv er interesseret i svaret ). Håber det er ok og at jeg gør det korrekt, Loppan! "Var hendes hud ligeså silkeblød/silkeagtig og brun som på billedet?" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 4. Marts, 2014 Ah... Måske knap så brun; men fin blød hud, ja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 4. Marts, 2014 Tack Benji - då blir det ett besök på Fredag. Hoppas verkligen inte att det är samma pige som tidigare var där men nu med "fixade bröst", kan inte huske namnet, men hon var petite med superkropp på bilderna, men med en dårlig service. Men hon hade måtte 160 och 45 kg vilket inte stämmer överens. Var hon ca 170 och 50 kg? Förstår om det är svårt att bedömma med höga klackar mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 4. Marts, 2014 Hun havde stiletter på i al den tid, jeg så hende; men hun virkede til at være over 160 høj uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 5. Marts, 2014 Nu har hon ju haft sin andra vagt så det måste väl vara fler som har besökt henne och kan ge en åsikt ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 8. Marts, 2014 För er som vill ha en återkoppling så finns nu min anmeldelse her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg