BigHardCock 1 Skrevet 7. Oktober Hej her inde, jeg er nyoprettet men har dog fulgt med i jeres råd og anmeldelser. jeg vil høre om nogen har været forbi Irys i Vejle og kan dele lidt ud af deres erfarring ? https://annoncelight.dk/showad/356770 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 7. Oktober Hej BigHardCock og velkommen til forummet. Jeg har også haft denne annonce med billeder af en flot og lækker ung kvinde i kikkerten, men vil som dig også gerne vide lidt mere inden jeg tager kontakt. Hvis du bruger søgefunktionen, og søger på "Irys" eller hendes annonce nummer "356770", kommer der flere anmeldelser frem, dog ikke nogle dugfriske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 7. Oktober Hej, Jeg tog chancen og var der i torsdags. Det er hende. Hun ser ud som på billederne. Køn og flot slank pige. Alt var som sådan som det skulle være, men det var alligevel lidt en lunken omgang. Sådan lidt en “skynd dig at blive færdig” stemning, uden at hun sagde noget om tid eller så på telefonen. Jeg var også ude igen efter 15-20min ca, så det lykkedes meget godt for hende, at få mig hurtigt videre. Nu har jeg fået stillet min nysgerrighed og mødt hende, men jeg kommer nok ikke igen - ikke når der er så mange andre gode alternativer i landet for tiden. I må afsted selv og se om I har bedre kemi med hende. Og I kan være helt trygge ved at det er pigen på billederne, i møder. God fornøjelse 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg