Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa Alle

Der var jo dejlig vejr og temperaturen var ved at falde udenfor, men en af de sidste dage hvor solen skinnede, lå jeg mærke til nahomy's annonce igen, denne gang var hun i frederikshavn, har besøgt hende for 1 år siden, dog uden at skrive en anmeldelse, sorry about that.

Vi får skrevet lidt frem og tilbage i løbet af dagen :-) for mig var det vigtigt den her gang at rollespillet til at starte med var i top, og der levede hun op til alle mine forventninger, hun er selvfølgelig kun med noget hun selv har lyst til, hele samtalen foreløber perfekt på engelsk også kommunikationen under vores leg..

Jeg kommer frem til adressen, og vores ting starter med det samme, bliver budt indenfor og vores leg starter, det hele føles så naturligt og føler hun nød det også, vi har mødt hinnanden ca. 1 år tidligere, som hun husker med at nævne nogle ting der blev nævnt dengang, godt husket.

Jeg ville ikke komme ind på hvad der nøjagtigt skete imellem os, som i mine andre anmeldelser da det er mellem mig og hende, men hun formådede at opfylde alle mine ønsker til en session, for mig den her gang var det mest forspillet, jeg kunne mærke hun nød at pirrer og tirrer mig, men hun tog det til næste level, hvor hun kunne aflæse mine signaler, gøre mere og mere lidderlig, for dernæst at blive spændt fast og flere gange kørt lige til kanten, for dernæst at hun holdte mig på sprængepunktet, har ikke tal på hvor mange gange hun gjorde det, Men da hun endelig gav mig lov til at komme, var nok en af de bedste orgasmer jeg har oplevet, den blev ved at skylle ind over mig i mange minutter efterfølgende efter jeg var kommet. hvor jeg lå og sundede mig, der var plads til aftercare, snakkede om løst og fast, omkring hvad der var sket siden sidst.

Hun formår at få mig på en rejse, efter jeg kom med ønsker til do and don't og finder en perfekt kombination for mig. 

Jeg kommer helt sikkert til at besøge denne skønhed igen, hun kan noget med det hele som jeg finder dejligt, fedt at finde en kvinde der ved hvordan hun skal behandle mig, håber andre også ville få en skøn oplevelse med hende, det her skriv er kun ud fra egne oplevelser

https://annoncelight.dk/showad/412260

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...