Dokteren 270 Skrevet 8. Oktober Hey! Frk Evigglad ser virkelig sprød ud og virker frisk. Er der nogen herinde, der har erfaring med hende? https://sugardaters.com/us/profile/gARrkNlmWG Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 8. Oktober Ja hun søger en. Og vælger kun ved kemi. Første møde er 2500 for blow og 6000 for sex. Jeg gav op. Kræsen og dyr ! Men vil gerne mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 8. Oktober Tak for info! Det er helt klart også for dyrt for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen44 3 Skrevet 9. Oktober Jeg har erfaring med hende. Hun er dyr ved første møde, fordi hun ikke har lyst til at være sammen med mange forskellige. Efter første møde, er prisen på et mere normalt niveau. Men ja hun er kræsen og er kun sammen med nogen hun oprigtig har lyst til. Hun er virkelig pengene værd. Hun er virkelig fræk, og man kan se i hendes øjne, at hun har en lyst, der er ægte. Hun overholder aftaler og er både god til det spontane, men også længere mere intime møder. Flot krop og noget mellem ørerne. Hun er åbensindet og nysgerrig på forskellig former for leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen44 3 Skrevet 9. Oktober Dokteren skrev, for 23 timer siden: Hey! Frk Evigglad ser virkelig sprød ud og virker frisk. Er der nogen herinde, der har erfaring med hende? https://sugardaters.com/us/profile/gARrkNlmWG Mvh Hun er også lækker i virkeligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 9. Oktober Livsnyderen44 skrev, for 2 timer siden: Jeg har erfaring med hende. Hun er dyr ved første møde, fordi hun ikke har lyst til at være sammen med mange forskellige. Efter første møde, er prisen på et mere normalt niveau. Men ja hun er kræsen og er kun sammen med nogen hun oprigtig har lyst til. Hun er virkelig pengene værd. Hun er virkelig fræk, og man kan se i hendes øjne, at hun har en lyst, der er ægte. Hun overholder aftaler og er både god til det spontane, men også længere mere intime møder. Flot krop og noget mellem ørerne. Hun er åbensindet og nysgerrig på forskellig former for leg. Og hvad er normalt niveau, men sgu pænt af dig at lave en profil for to timer siden og sige det og intet andet ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen44 3 Skrevet 10. Oktober pænemand skrev, for 22 timer siden: Og hvad er normalt niveau, men sgu pænt af dig at lave en profil for to timer siden og sige det og intet andet ?? Jeg har ikke før kommenteret på opslag, da jeg ikke har haft noget info om personerne, der er blevet spurgt ind til. Det har derfor ikke været nødvendigt med en aktiv bruger. Jeg har set lidt med fra sidelinjen i lang tid. Et par tusinde for sex, om det er meget eller lidt er i selv samme sag relativt, men om ikke andet, så væsentlig mindre end ved første besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 10. Oktober Livsnyderen44 skrev, 1 time siden: Jeg har ikke før kommenteret på opslag, da jeg ikke har haft noget info om personerne, der er blevet spurgt ind til. Det har derfor ikke været nødvendigt med en aktiv bruger. Jeg har set lidt med fra sidelinjen i lang tid. Et par tusinde for sex, om det er meget eller lidt er i selv samme sag relativt, men om ikke andet, så væsentlig mindre end ved første besøg. Det siger sig selv så, at det bare er en måde at få flere penge på, at hun skriver hun kun vil være med en og derfor har en høj pris for første gang , og så kan jeg læse du har været med hende og hun nu søger aktivt igen. Det er bare en fælde for at sætte prisen op. Så tak for den info ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen44 3 Skrevet 10. Oktober Jeg har været sammen med hende flere gange og præcis som hun sagde, var prisen kun høj første gang. Hun har derudover været sød til at sende mig billeder og videoer, løbende til mig uden at bede om penge. Det er mit valg ikke at se hende længere, da min byggesag i kbh er slut og den geografiske afstand er for stor. Jeg tror gerne at det er tilfældet med flere kvinder, men jeg har ikke haft den oplevelse med frk evigglad. Hun har holdt ord, overholdt alle aftaler og hendes sugar var som nævnt kun høj, ved første møde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg