Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger et sted, hvor to personer kan få thai massage samtidigt i det samme rum, men af to forskellige piger. Altså uden at man som sådan ser på hinanden - måske med et forhæng imellem?

En kammerat talte om, at det vist var en ting i gamle dage, og jeg tænker det skal prøves.

Nogen her, der kender til det format?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm i “gamle dage” kunne man aftale det i bla thai smile slagelse. Jeg ved ikke om det er noget der tilbydes på deres nye sted. 

Jeg synes også det er vældig inspirerende at kunne høre andre imens. Spændende tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal der være et forhæng imellem? Ellers har Dokkun i Glostrup et rum med 2 brikse i. Der har jeg en gang prøvet at få massage på samme tid som en broder. Det var faktisk ret sjovt at kunne dreje hovedet og se en sød pige i gang ved siden af. Hvis nogen er friske på det så er jeg også frisk på at være med til noget lignende igen :)

Send evt PB hvis det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 2 timer siden:

Hmm i “gamle dage” kunne man aftale det i bla thai smile slagelse. Jeg ved ikke om det er noget der tilbydes på deres nye sted. 

Tror jeg ikke er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nightwish skrev, for 1 minut siden:

Så har stedet bestemt skiftet retning. har været der 20+ gange, men har nu heller ikke antydet til andet end massage. de har aldrig spurgt. Jeg blev primært kun masseret hos "ejeren"

Del dette indlæg

Link til indlæg
massageafhængig skrev, for 3 minutter siden:

Så har stedet bestemt skiftet retning. har været der 20+ gange, men har nu heller ikke antydet til andet end massage. de har aldrig spurgt. Jeg blev primært kun masseret hos "ejeren"

Jeg kunne også godt have på fornemmelsen at der enten er ny ejer eller forpagter. Bl.a. har jeg aldrig tidligere set annoncer for stedet.

Redigeret af Nightwish

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prebsii skrev, for 8 minutter siden:

Hvor kan jeg finde annonce for stedet ? kunne være spændende at prøve stedet hvis det har fået ny forpagter :)

Jeg har ikke set den de seneste dage, men den kommer nok igen. Se også den anden tråd om MK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...