Ishoej 63 Skrevet 8. Oktober Jeg søger et sted, hvor to personer kan få thai massage samtidigt i det samme rum, men af to forskellige piger. Altså uden at man som sådan ser på hinanden - måske med et forhæng imellem? En kammerat talte om, at det vist var en ting i gamle dage, og jeg tænker det skal prøves. Nogen her, der kender til det format? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 190 Skrevet 8. Oktober Hmm i “gamle dage” kunne man aftale det i bla thai smile slagelse. Jeg ved ikke om det er noget der tilbydes på deres nye sted. Jeg synes også det er vældig inspirerende at kunne høre andre imens. Spændende tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 29 Skrevet 8. Oktober MK wellness i Jyderup gør det. 100% grøn massage skal det lige siges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 98 Skrevet 8. Oktober Skal der være et forhæng imellem? Ellers har Dokkun i Glostrup et rum med 2 brikse i. Der har jeg en gang prøvet at få massage på samme tid som en broder. Det var faktisk ret sjovt at kunne dreje hovedet og se en sød pige i gang ved siden af. Hvis nogen er friske på det så er jeg også frisk på at være med til noget lignende igen Send evt PB hvis det er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 73 Skrevet 8. Oktober F-jernet skrev, for 2 timer siden: Hmm i “gamle dage” kunne man aftale det i bla thai smile slagelse. Jeg ved ikke om det er noget der tilbydes på deres nye sted. Tror jeg ikke er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 73 Skrevet 8. Oktober massageafhængig skrev, for 1 time siden: MK wellness i Jyderup gør det. 100% grøn massage skal det lige siges. Tror jeg bestemt er muligt. Det med grønt, bob-bob, se https://www.eroguide.dk/forum/topic/179036-mk-wellness-i-jyderup-erfaring/?tab=comments#comment-1647756 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Slatne 93 Skrevet 8. Oktober I Rødovre Centrum er der plads til et helt fodboldhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 29 Skrevet 8. Oktober Nightwish skrev, for 1 minut siden: Tror jeg bestemt er muligt. Det med grønt, bob-bob, se https://www.eroguide.dk/forum/topic/179036-mk-wellness-i-jyderup-erfaring/?tab=comments#comment-1647756 Så har stedet bestemt skiftet retning. har været der 20+ gange, men har nu heller ikke antydet til andet end massage. de har aldrig spurgt. Jeg blev primært kun masseret hos "ejeren" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 73 Skrevet 8. Oktober (edited) massageafhængig skrev, for 3 minutter siden: Så har stedet bestemt skiftet retning. har været der 20+ gange, men har nu heller ikke antydet til andet end massage. de har aldrig spurgt. Jeg blev primært kun masseret hos "ejeren" Jeg kunne også godt have på fornemmelsen at der enten er ny ejer eller forpagter. Bl.a. har jeg aldrig tidligere set annoncer for stedet. Redigeret 8. Oktober af Nightwish 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prebsii 0 Skrevet 13. Oktober Hvor kan jeg finde annonce for stedet ? kunne være spændende at prøve stedet hvis det har fået ny forpagter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 73 Skrevet 13. Oktober Prebsii skrev, for 8 minutter siden: Hvor kan jeg finde annonce for stedet ? kunne være spændende at prøve stedet hvis det har fået ny forpagter Jeg har ikke set den de seneste dage, men den kommer nok igen. Se også den anden tråd om MK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg