Hop til indhold

Recommended Posts

Skyerne trak sig sammen over søerne.

Enkelte blade var begyndt at falde af træerne og dansede hen over stien i takt med de små vindstød der rullede hen over søens vandspejl.

Sommeren var ved at gå på hæld og jeg var på vej til Eva's place hvor jeg skulle have den næste session i min Lingam terapi.

Denne gang havde jeg bestilt en time til Lingam massage og en 45-60 min. til samtaleterapi - med andre ord - vi havde god tid.

Jeg var lidt spændt på hvordan det ville gå, da jeg i sagens natur havde gjort mig en masse tanker og overvejelser siden sidst og ikke mindst havde overholdt mine aftaler både med mig selv men også med Eva, med hensyn til de forskellige øvelser der skulle laves.

Det der lå først for var naturligvis om det ville lykkedes mig at få udløsning sammen med en anden kvinde end hende jeg havde levet og boet sammen med i de sidste 22 år.
Som nævnt tidligere har jeg normalt ingen problemer med hverken rejsning eller udløsning når jeg gokker den af alene i tide og utide - mest i utide. Det handler grundlæggende om at kunne styre liderlighedens vej fra hjerne til pik og tilbage igen - når jeg står over for en dejlig kvinde i kød og blod. Det er ikke fordi jeg overanalyserer tingene, det er bare noget der stille og roligt er kommet snigende.

Jeg kom til aftalt tid - gensynsglæden var gensidig - jeg synes vi har en fantastisk kemi sammen.

Eva spurgte om jeg ville starte med en kop kaffe og en snak, eller om vi skulle gå i gang med det samme.
Eftersom jeg allerede var mentalt indstillet på selve massagen valgte jeg det sidste.

Hun spurgte om jeg ville have en lille myslibar til at starte med og hvordan jeg havde det med blodsukkeret - sidst jeg tjekkede var det ok - men valgte at takke ja til myslibaren - det skulle senere vise sig at være en god ide.

Af med tøjet, et hurtigt bad og så stod vi igen i krammerklokken. Eva var topløs og flashede sine dejlige bryster, kun iført trusser og strømper.  
Vi øvede vejrtrækningsøvelser - det kan altså noget og er godt for at få bugt med nervøsiteten, men også for mentalt at indstille sig på det der nu skulle ske og for at fokusere på de nedre dele af kroppen og den søde kløe.

Kort efter lå jeg igen på briksen. Olien kom frem og jeg blev først smurt ind på ryggen med rolige strygende bevægelser mens der var en masse berøringer på røv og pik, hvilket jeg nød - det er sgu så dejligt frisindet at være hos Eva.
Så vender vi! Om og ligge på ryggen og spred benene - Jeps!
Jeg fik genopfrisket de forskellige signaler jeg skulle give hende så hun bedre kan fornemme hvor vi er i forløbet - Hårdt/blødt, Hurtigt/Langsomt og naturligvis 1-10 skalaen.

Eva gik igang med banditten - hun var tydeligt meget koncentreret - ind imellem kiggede hun på mig hen over skuldrene, med et frækt glimt i øjnene og et lille smil - DET bliver jeg altså bare helt blød i knæene af!

Eva er en erfaren kvinde og ved nøjagtigt hvor der skal trykkes og masseres for at få den fulde effekt af massagen. 
- Hvor langt er vi spurgte hun?
- En treer svarede jeg.

Jeg fik en pude under nakken så jeg bedre kunne følge med i hvad der foregik (lidt visuel er man vel altid) - den vidunderlige varme fra massagen begyndte at brede sig.
Jeg røg hurtigt op på en sekser. Nu begyndte der at ske noget.
Det var skønt at se Eva arbejde med banditten - som i den grad har været noget genstridig.
- En syver.

Alle greb og tryk har et navn sagde hun - vi kom igennem Fiskeren, Skrubtudsen, Kolibrien, Haren og Kaninen. Jeg fandt hurtigt ud af at Haren er min favorit.
- En otter sagde jeg.

De øvelser jeg havde haft for som lektier siden sidst blev brugt flittigt og havde en tydelig og mærkbar effekt.

Eva vekslede mellem de forskellige greb med forskellige intervaller.
Pludselig stoppede hun og begyndte at massere min prostata og lysken.
Din Lingam er overstimuleret sagde hun - det kunne jeg kun give hende ret i - den var ikke øm, men bare masseret godt igennem og dunkede på den fede måde.

Hun gik om på den anden side af briksen - satte det sagnomspundne hårbånd på og fortsatte.
Jeg kom igen hurtigt op på en otter. 

En mindre frustration over ikke at kunne komme videre begyndte at melde sig.
Det fornemmede Eva hurtigt.
Pludselig stoppede hun og foreslog at jeg selv gjorde mig færdig. Hun gik ned i fodenden, nussede om kuglerne, trykkede på mellemkødet og musklerne i lysken. Jeg rykkede i banditten, det bedste jeg havde lært og koncentrerede mig om følelserne, de steder hun trykkede.

Og så kom jeg!! 
En kraftig orgasme strømmede igennem min krop - som en decideret brusende bølge!! 
ØØØØJJJ!!!

Loftet begyndte bogstavelig talt at snurre rundt! Væggene hældede ind over mig - og jeg havde følelsen af at ligge i en båd der vuggede så kraftigt fra side til side at jeg var nødsaget til at holde fast i briksen!! 

Det var Oxytocin effekten der slog igennem for fuld skrue!!!

Hold da kæft mand! Jeg har ikke oplevet noget lignende siden jeg for første gang som knægt havde røget en ordentlig bønne!

Du bliver lige liggende lidt sagde hun - ja DET tror jeg på!!

Du kom hertil grinede hun og pegede på et punkt lidt over venstre brystvorte - det føltes som om min brystkasse var smurt helt ind i sperm.
Efter et stykke tid satte jeg mig op - godt svimmel - og hun kom med et glas vand.
Det var godt at jeg lagde ud med den lille myslibar - hvis ikke jeg havde taget den ville svimmelheden nok have været længere tid om at aftage.
Hold da op en flyvetur! 
Eva smilede igen med de frække øjne og vi gav hinanden en High Five :lol:

Den første hurdle var overvundet - YAY!!

Efter et hurtigt bad og påklædning - sad vi igen i de bløde gemakker med en kop kaffe.
Eva er meget nem at snakke med og elsker at snakke og øse ud af sin store viden - som jeg labbede i mig. De introverte vil have en fest her!
Der blev blandt meget andet talt om intimitet, nærvær og ubalancen i min seksuelle selvforståelse. For at styrke min nyfundne seksuelle identitet kom snakken selvfølgelig også ind på købesex og do's and don'ts hvad det angår. 
Vi kiggede også på de penisringe jeg havde taget med og blev enige om hvilken en der nok var den bedste at lægge ud med :)

Vi aftalte at mødes igen om 14 dage, da Eva ikke vil slippe mig helt endnu.

En kærlig "på gensyn" krammer og jeg var ude på gaden igen.

Det var blevet mørkt udenfor, støvregnen satte ind og det begyndte at blæse op.

Jeg gik i mine egne tanker for at fordøje den fede oplevelse og de indtryk jeg lige havde fået.
Det var meningen at jeg skulle med toget fra Vesterport station - men mine tanker var bare et helt andet sted og jeg befandt mig lige pludselig midt på Nørre voldgade, på vej op til Nørreport station. 
Jeg kiggede på mit håndled - DAMN - hårbåndet havde jeg glemt hos Eva. Men mine penisringe havde jeg heldigvis husket.

Altså - nu kan det godt være at det er en helt almindelig økologisk kokosolie der bliver brugt til massagen - men det må godt nok være nogle specielle kokosnødder der er blevet brugt så - eller måske er det MÅDEN de er blevet høstet på! :lol:

Tak for flyveturen Eva! - jeg glæder mig til vi ses om 14 dage <3

Link til Lemongrass Lingam

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 3 minutter siden:

Tror at vi alle kunne have glæde af et møde med hende Eva

Det kan ihvertfald anbefales :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for endnu et skønt møde! 
Jeg glæder mig oprigtigt også til at se dig igen om hvad der nu ikke længere er 14 dage :)

Needy skrev, den 8.10.2024 at 18:47:

Vi aftalte at mødes igen om 14 dage, da Eva ikke vil slippe mig helt endnu.

Det er sandt og vist. Jeg vil ikke slippe dig ikke så længe du selv har lyst til at komme og give slip! 
Du og alle bestemmer altid hvornår og om vi ses igen. Det slipper jeg heldigvis for at bestemme. Det er op til dig og booking kalenderen :wub: 

Needy skrev, den 8.10.2024 at 18:47:

Altså - nu kan det godt være at det er en helt almindelig økologisk kokosolie der bliver brugt til massagen - men det må godt nok være nogle specielle kokosnødder der er blevet brugt så - eller måske er det MÅDEN de er blevet høstet på! :lol:

Det er dig og din krop der er magisk, og hverken mig eller kokosolien - eller dem der har høstet kokosnødderne :P
Det eneste jeg gør er at slå tonen an og guider dig i retning af hvad jeg fornemmer at teksten skal handle om på selve dagen. Melodien og musikken er din egen skabelse. Jeg skruer bare lidt op og ned på "knapperne" alt efter hvad der lader til at give genklang i dig og din krop i nu'et. 
Jeg lover dig at der er kun kokosolie i kokosolien. 
DU er det magiske element. Din tillid til mig og dit ønske om forandring. Og det at du laver lektier hver eneste dag, betyder også meget. 
Så de flotte ord og denne skønne anmeldelse er i allerhøjeste grad resultatet af hvad DU medbringer, inspirerer til og lader strømme igennem dig. 
Tak for din tillid til mig og for at jeg får lov til at være på besøg i din intimsfære når du oplever forløsning og bølger af velvære. 

Kærligst, Eva <3

PS: Bevis på at det ER "helt almindelig kokosolie" og at jeg ikke løber tør før om cirka 4 liter følger her ;)  

kokosolie-4-liter.jpg

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...