Lust4life 136 Skrevet 8. Oktober Uge 42 skal være min frækkeste ferie nogensinde! Og her skal jeg også prøve noget nyt, og tager derfor til KØBENHAVN Har du lyst til at hjælpe ved at deltage så følg godt med her Enten: Torsdag d. 17. oktober kl 10-13 og igen kl 19-22 Tilbyder vi 3 timers Gangbang med anal i København, hvis der er nok tilmeldte Eller: Fredag d. 18. Oktober kl 10-13 Og igen kl 19-22 Tilbyder vi 3 timers Gangbang med anal i København, hvis der er nok tilmeldte I den tid der bliver til overs tilbyder min partner og jeg alverdens former for MMF trekanter, så skriv dine perverse fantasier til mig og hvornår på dagen du kunne tænke dig at udleve dem 1-1 aftaler er IKKE muligt. Der kommer en annonce med alle detaljer, men skriv til mig allerede nu, på [email protected] hvis du vil sikre dig en plads, eller har spørgsmål her til KYS Electra Lust 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 10. Oktober Lust4life skrev, den 8.10.2024 at 22:56: Lyder spændende. Har sendt en mail. [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 718 Skrevet 14. Oktober Håber virkelig, det bliver til noget, selvom tråden her er ret død. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2988 Skrevet 14. Oktober Det er nok fordi detaljerne i annoncen mangler er mit gæt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beduinen 4 Skrevet 15. Oktober Jeg følger også spændt med , og venter på detaljerne . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 136 Skrevet 15. Oktober Der kommer en ny tråd med link til den endelige annonce, med alle detaljer omkring min tur til København i aften engang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg